recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boxer tv kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

boxer tv kanaler

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: boxer tv kanaler
    Sendt: 04-Juni-2020 kl. 17:19
Andre der har bemærket at boxertv kanaler er åbne for tiden på dvb-t2 nettet ?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2020 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Andre der har bemærket at boxertv kanaler er åbne for tiden på dvb-t2 nettet ?

Se mere her - KlausDM's indlæg længere nede: https://forum.recordere.dk/overgang-til-t2-udsat_topic160489.html?KW= 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2020 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Andre der har bemærket at boxertv kanaler er åbne for tiden på dvb-t2 nettet ?


JaWink

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2020 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Andre der har bemærket at boxertv kanaler er åbne for tiden på dvb-t2 nettet ?

Se mere her - KlausDM's indlæg længere nede: https://forum.recordere.dk/overgang-til-t2-udsat_topic160489.html?KW= 

Tak for linket, den har jeg godt nok overset Sleepy men så er det jo blot og nyde kanalerne men der er godt nok mange reklamer Thumbs Down set udfra det er betalings kanaler.


Redigeret af jetdirect - 04-Juni-2020 kl. 19:48
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 14:42
Ja, jeg skal ihvertilfælde ikke have nogen af de lorte kanaler efter at set hvad det er for noget, det skulle da lige være tv2-fri. Så jeg nøjes med tv2 og dr kanalerne.
      carsten
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Ja, jeg skal ihvertilfælde ikke have nogen af de lorte kanaler efter at set hvad det er for noget, det skulle da lige være tv2-fri. Så jeg nøjes med tv2 og dr kanalerne.
      carsten

Så skulle det være Boxer Flex: https://www.boxer.dk/tv-streaming/#byg-selv Den længst til venstre, 100 Kr. pr. måned + minimum 1 kanal. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Ja, jeg skal ihvertilfælde ikke have nogen af de lorte kanaler efter at set hvad det er for noget, det skulle da lige være tv2-fri. Så jeg nøjes med tv2 og dr kanalerne.
      carsten

Du skriver du nøjes med dr og tv2 hvordan kan du få den alene uden alle de andre kanaler, er det stadig via boxer tv ?

Vi har yousee her og der bemærker jeg så samme kanaler på yousee står mere skarpe end boxer er det pga den båndbredde der sendes med eller hvad det nu hedder ?
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 16:25
Ja det er boxer tv2 kort til tror jeg 99-kr. pr.md.
    carsten
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 16:29
 Har lige opsagt Boxer, vil fremadrettet udover DR Streame, TV2 Play, Viaplay og D Play.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

  Du skriver du nøjes med dr og tv2 hvordan kan du få den alene uden alle de andre kanaler, er det stadig via boxer tv ?

Hej.

Her er et link til Boxer. Hvis du klikker på den sidste mulighed 'Boxer TV 2-KORT' vil du se at TV2's Hovedkanal alene koster 99,-/md:


Hilsen Carsten.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 18:10

 Det er for dyrt, for Kr.40 yderligere fås alle TV2 kanaler på streaming, og uden reklamer, de vil kun være på Flow, og Flow har man ikke det store at bruge til. Derudover er der en masse Film med.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Det er for dyrt, for Kr.40 yderligere fås alle TV2 kanaler på streaming, og uden reklamer, de vil kun være på Flow, og Flow har man ikke det store at bruge til. Derudover er der en masse Film med.


Flow TV giver bedste billedkvalitet og mulighed for at optage, det gør streaming ikke.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu