|
Boxer TV kvalitet ??? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad os seere har af muligheder når det kommer til anden udbyder end Boxer, så vil jeg håbe at man også bestemt vælger! Altså fravalg af Boxer.
Hvis Boxer føler dette som et angreb burde samme Boxer vel slå sig sammen med Forbrugerstyrelsen og afgøre tingene denne vej, og ja her tænkes på fremtiden, Boxer kan vel ikke fortsætte med skrue ned for tingene. Redigeret af skyking - 03-August-2012 kl. 15:01 |
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
Jeg har sjovt nok godt skarp billede på alle mine bøger kanaler. Hvis jeg sammenligner med mine forældres canaldigital, altså kun af kanalerne.
Men dr hd og dr 1 vs tv2hd på CD så er tv2 os dårligere end de to andre |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg må også konstatere at DR2 er blevet ringere efterhånden. Tidligere stod den knivskarpt og var i mange tilfælde bedre at se på end DRHD. Nu er det DR1HD der står knivskarpt, men har pixelleringer. Og TV2 vil jeg slet ikke kommentere, da det er ringe...
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
AHA! Så er det måske DERFOR, DR2 nogle gange samsender film m. DR HD! Så er der nogle, som altså ikke skal brokke sig over det...
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Det kan være, at DR2 har overtaget DR1's "gamle" plads, nu når DR1 sender i bedre kvalitet.
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
Det hele skulle overgå til dvb-t 2 kan vi hvis blive enige om
|
||
![]() |
||
|
Så brokker vi da bare nogle flere kanaler ind, og højkomprimerer hele lortet.
![]() |
||
![]() |
||
|
Ja det skal nok passe
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Jeg sad og så I Seng Med Fjenden på TV2 HD via Boxer i aftes (gider ikke OL), og den så helt pæn ud. Generelt er jeg dog enig, at den tekniske kvalitet kunne være bedre.
Jeg tror også, at skifter de andre Mux'er også til DVB-T2, så vil man hellere presse flere kanaler ind. Vi har droppet Canal Digital til fordel for Boxer mest pga prisen, men jo, billedet med CD var bedre. |
||
![]() |
||
tashda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2011 Status: Offline Point: 55 |
|
igennem alt det udstyr jeg har testet, har TV2 HD stået super fint.. kan ikke se forskel på Boxer TV2 HD kontra YouSee TV2 HD..
Signal 100/100 og ingen pixelleringer eller udfald.. Det er både via CI+ modul og via DVB-T2 bokse. Synes det er besynderligt I oplever så mange problemer med billedkvaliteten.. DR2 synes jeg også er begyndt at blive lidt mere "sløret" efter DR1 er begyndt at sende i højere opløsning, men ikke sådan at jeg ville kalde billedet "dårligt" (Canal9 med Stofa i Slagelse - der kan vi snakke sløret ;-) )
|
||
![]() |
||
|
Måske får YouSee deres TV2HD-signal fra DTT-nettet?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |