recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV på Chromecast with google TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV på Chromecast with google TV

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 06:11
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Overvej evt. Telia Tv (med boks), hvis brugervenlighed også er en faktor. Her kan man nemlig tænde/slukke skifte kanal, skrue op og ned etc. med den "gammeldags" fjernbetjening og skal ikke nødvendigvis via en menu som på Android/Apple TV. 

Sidst jeg kontrollerede kunne man ikke få telia kabeltv på adressen, kun tdc

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 07:53
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jeg læser det, som det er pga. Prisen han ville finde noget samlet. Og som der blev skrev, så havde tv2play enkelt TV2 streaming abonnement.



Så du tager ikke stilling til det jeg har citeret…..

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Nu har jeg jo aldrig påstået at de par app har drillet mig. Men du og andre har da sagt drtv er tungt og langsomt, og ofte stopper streaming. Og at TV2 hakker. På Apple tv.


Jeg har aldrig skrevet at DR app er tung, jeg har tidligere skrevet at den stopper i streams, men også senere skrevet at det har jeg ikke oplevet i lang tid.
TV2 har jeg aldrig udtalt mig om.

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Så undret mig bare hvordan du kan sige at de app kører stabilt til OP når du i virkeligheden synes noget andet

Sjovt nok, så har jeg ikke nævnt noget om de to apps til OP, men at der til AppleTV findes en Boxer app der virker, modsat til Android platformen!
Det er jo netop Boxer TV tråden handler om (se overskriften!)


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jeg læser det, som det er pga. Prisen han ville finde noget samlet. Og som der blev skrev, så havde tv2play enkelt TV2 streaming abonnement.



Så du tager ikke stilling til det jeg har citeret…..

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Nu har jeg jo aldrig påstået at de par app har drillet mig. Men du og andre har da sagt drtv er tungt og langsomt, og ofte stopper streaming. Og at TV2 hakker. På Apple tv.


Jeg har aldrig skrevet at DR app er tung, jeg har tidligere skrevet at den stopper i streams, men også senere skrevet at det har jeg ikke oplevet i lang tid.
TV2 har jeg aldrig udtalt mig om.

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Så undret mig bare hvordan du kan sige at de app kører stabilt til OP når du i virkeligheden synes noget andet


Sjovt nok, så har jeg ikke nævnt noget om de to apps til OP, men at der til AppleTV findes en Boxer app der virker, modsat til Android platformen!
Det er jo netop Boxer TV tråden handler om (se overskriften!)


Klaus
JO det gør jeg da. men at det ikke var det svar de ville have kan jeg ikke gøre noget ved.

my bad, hvis ikke det med streaming stopper er fixet, men de ændre ikke på at flere, her på siden og på FB at de siger at appen lukker helt ned på apple tv, fra tid til anden.
Du har nok ikke skrevet det specifikt, men du har givet dem medhold i dette med tv2play. Om det har været for at trolle mig, kan jeg så ikke sige noget om. der er det kun dig der kan svare på det.


Du skrev til OP, at apple tv virker til formålet. Det gør den på sin vis. Men Radiomanden forslå apps'ne enkelt vis og kun have tv2 på tv2play, hvilket er billigere end både boxer og de andre udbydere. som alle virker på både apple tv og android tv. og da de apps kører mere stabilt end på apple tv, så vil et android tv fra strong, google eller nvidia være mere til formålet.

om så vi taler enkelte apps eller en samlet tjeneste som boxertv..
Sjovt nok ønsker OP en lysning til android tv ikke til apple tv. så du var den første der skiftet spor i denne tråd. så jeg vil sige at du skal holde dig til emnet.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:


Sidst jeg kontrollerede kunne man ikke få telia kabeltv på adressen, kun tdc

[/QUOTE]
Det er ikke kabel-TV - det er via internettet (og hvilken som helst udbyder).
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


om så vi taler enkelte apps eller en samlet tjeneste som boxertv..
Sjovt nok ønsker OP en lysning til android tv ikke til apple tv. så du var den første der skiftet spor i denne tråd. så jeg vil sige at du skal holde dig til emnet.

Jeg skifter ikke spor, jeg nævner bare at selvom OP ikke vil råde til at købe AppleTV, så er det den eneste boks på markedet, hvor boxer tv virker.

Sjovt nok bragte jeg IKKE AppleTV på banen, det gjorde OP selv!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:30
Hej

Kan det ikke være en løsning, at du køber den gamle Chromecast, evt en brugt Ultra? 

Boxer TV-app’en virker fint ved streaming til denne.

Mvh.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


om så vi taler enkelte apps eller en samlet tjeneste som boxertv..
Sjovt nok ønsker OP en lysning til android tv ikke til apple tv. så du var den første der skiftet spor i denne tråd. så jeg vil sige at du skal holde dig til emnet.


Jeg skifter ikke spor, jeg nævner bare at selvom OP ikke vil råde til at købe AppleTV, så er det den eneste boks på markedet, hvor boxer tv virker.

Sjovt nok bragte jeg IKKE AppleTV på banen, det gjorde OP selv!


Klaus
og der bliver rådet til særskilte apps. Er det ikke også et relevant råd? Eller er det kun dine råd der tæller.

Og nej OP skrev, han ikke ville anbefale dem Apple tv pga. Prisen.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Pioneer540 Pioneer540 skrev:

Hej

Kan det ikke være en løsning, at du køber den gamle Chromecast, evt en brugt Ultra? 

Boxer TV-app’en virker fint ved streaming til denne.

Mvh.

Nej desværre, jeg vil æde min gamle hat på at min mor får lavet ged i det.

Det skal desværre være forholdvis simpelt.
Til top
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


om så vi taler enkelte apps eller en samlet tjeneste som boxertv..
Sjovt nok ønsker OP en lysning til android tv ikke til apple tv. så du var den første der skiftet spor i denne tråd. så jeg vil sige at du skal holde dig til emnet.

Jeg skifter ikke spor, jeg nævner bare at selvom OP ikke vil råde til at købe AppleTV, så er det den eneste boks på markedet, hvor boxer tv virker.

Sjovt nok bragte jeg IKKE AppleTV på banen, det gjorde OP selv!


Klaus


Det sejler for dig, det var en der hedder Rasmus som bragte Apple produkter ind i denne debat som startede med at være et spørgsmål om, om der var nogen som havde fået boxertv app til at virke på chromecast med google tv.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:

 

Det skal desværre være forholdvis simpelt.

 Hvis det skal være Boxer, så der det den mest simple løsning, Nestefter at anskaffe en ATV.


Redigeret af Radiomanden - 13-Juli-2021 kl. 16:57
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 17:03
Hvis din mor kan bruge Boxer’s app på en telefon/tablet, kan hun vist ikke lave ged i det.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:

Det sejler for dig, det var en der hedder Rasmus som bragte Apple produkter ind i denne debat som startede med at være et spørgsmål om, om der var nogen som havde fået boxertv app til at virke på chromecast med google tv.

Sorry, det havde jeg overset!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu