|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bork91 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 16-April-2010 kl. 09:35 |
Hej
Jeg har en mac mini til mit tv som mediacenter, med tv tuner fra eyeTV. Har tænkt på og jeg kan købe et kort fra boxer og bruge det på min mac mini? Hvis jeg kan nogle der ved hvilke kortlæser jeg skal bruge og programmer for at kunne bruge kort fra boxer på min mac mini. på forhånd tak
![]() |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Hejsa
Nu ville det jo nok give dig lidt flere svar, hvis du havde oprettet dit indlæg i forum'et for mediecentre.
Kører du OSX eller Windows på mini'en ? jeg gætter på OSX da nu nævner eyeTV. Jeg har ikke forstand på softwaren til mac os, men et CI interface, til brug for et CAM fra Boxer, kunne f.eks være dette : http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=404376
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
bork91 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() |
takker flytter den lige over i mediecentre
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |