|
Boxer TV slår dørene op ni måneder før ti |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
slettet.18124
-- Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
Sendt: 05-December-2008 kl. 15:56 |
De priser jeg nævner (183,- pr. mdr.) for antenneforeningen, er 2009 priser, som lige er blevet vedtaget. Men igen, vi kan jo først sammenligne det, når de endelige pakker er på plads hos Boxer, så kan det da godt være at jeg bliver positivt overrasket over pakkerne, priserne. Det koster ca. 400,- kr. at få lukket for signalet fra antenneforeningen, hvis jeg ville have Boxer istedet for på et tidspunkt. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 05-December-2008 kl. 16:09 |
Forvent ikke at Boxer kan skaffe bedre priser end alle andre. Det Boxer vil tilbyde, er mange små pakker. Det betyder at man sansynligvis kan slippe billigere, hvis det kun er få udvalgte kanaler man ønsker. Ønsker man derimod alle kanaler, så bliver det sansynligvis samme pris for kanalerne, men en samlet dyrere løsning pga. kortgebyret. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
slettet.18124
Sendt: 05-December-2008 kl. 16:19 |
Ikke de signaler Boxer selv meldte ud. "Det bliver billigere at købe tv-kanaler og der bliver langt større valgfrihed i forhold til f.eks. de store kanalpakker på satellit og kabel." "Det bliver forbrugernes marked. Ikke alene vil vi give millioner af danskere flere og billigere kanaltilbud, " "Boxer vil tilbyde programpakker, som ikke er så store som de typiske på satellit- og kabel-tv-markedet. Dermed bliver det også billigere at købe betalingspakker. Desuden bliver der en høj grad af valgfrihed, så den enkelte husstand selv kan sammensætte de kanaler, som er attraktive, uden at skulle købe nogle, som ikke interesserer. " Så jo, jeg forventer billigere tv pakker, det lover de jo. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 05-December-2008 kl. 18:05 |
De citater kan jo tolkes vidt forskelligt, og kan være taget ud af kontekst. Jeg læser dem dog stadig anderledes end dig. Jeg læser det ikke som at hver enkelt tv-kanal bliver billigere at abonnere på, men at det bliver billigere at se TV, fordi man ikke er nødsaget til at betale for den store pakke, for at få de kanaler man gider se. Eksempel: Havde jeg YouSee, ville jeg være nødt til at betale min. 375 kr/måned, for jeg er nødt til at at have fuldpakken for at kunne se de kanaler jeg gerne vil. Uden at kende Boxers endelige priser, kan jeg sikkert nøjes med 200 kr/måned hos dem, og se de samme kanaler. Ikke have adgang til den samme mængde af kanaler, men selektivt vælge de kanaler jeg vil se, og derfor bliver det billigere at se TV (for mig). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 08-December-2008 kl. 16:59 |
Så er der nyt om ekstra kort : http://www.boxertv.dk/?page=1709 184,00 + 2 x 59,50 for 9 kanaler , om måneden . Det er over 300,00 kr om måneden |
|
slettet.18124
Sendt: 08-December-2008 kl. 17:47 |
Forstår ikke hvorfor alle disse TV2 kanaler i pakken, efter min mening er de skod kanaler, og jeg vil ikke betale for dem, håber de laver nogle meget bedre pakker til Nov. næste år, uden TV2s mange unødvendige kanaler.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Sendt: 08-December-2008 kl. 17:57 |
Jeg læser det som kun 1 x 59,50 Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
broeman
Super bruger Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Sendt: 08-December-2008 kl. 18:05 |
Det er en slags generalprøve for Boxers egen net, og de bruger kun hovedsenderne fra 1. februar. Jeg tror ikke jeg får mulighed for Boxer i første omgang, da jeg skal bruge hjælpesenderen i Højbjerg. Århus har så mange bakker at digitalt signal er noget rod i byen, men er det lige så galt i Odder? Det sker ingenting med MUX1 på Århus og Hadsten hjælpesendere, men Boxer kommer måske ikke på dem før 1. november. Men du skal have drejet mod Hedensted hvis du vil have begge MUX fra 1. februar. |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 08-December-2008 kl. 18:22 |
Til Flemming .
Det var hos os jeg mente 2 x 59,50 . 3 tv i huset : 184,00 kr + 2 x 59,50 kr.
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 08-December-2008 kl. 20:14 |
Bliver signalkvaliteten den samme som hos konkurrenterne ? ?
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |