|
Boxer TV - særdeles dårlig service opdateret 29.02 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:08 |
Jeg oprettede tidligere på året et abonnement hos Boxer TV via deres hjemmeside.
Jeg angav at betalingsmåden skulle være betalingsservice for ikke at få papirfaktura og gebyr herfor.
Jeg modtog ordrebekræftelse hvorpå der står betalingsmåde: betalingsservice.
Jeg får så efter nogen tid en faktura på papir.
Jeg meddeler så pr. mail fejlen til Boxer - jeg hører intet.
Jeg bliver så for kort tid siden ringet op af en medarbejder der vil høre om jeg er tilfreds med mit abonnement - (TV2) har jeg jo altid haft så der er vel ikke så meget at sige (+ 1 gratis kanal i 2 mdr.) - jeg oplyser til medarbejderen, at der er sket en fejl så jeg har fået en faktura på papir - medarbejderen lovede at videregive oplysningen - intet sker. Medarbejderens opgave var formentlig kun at sælge en større programpakke!!!
Jeg modtager så i dag endnu en faktura med rykkergebyr og ringer til kundeservice der ikke vil rette fejlen selv om man godt kan se at betaling skal ske via betalingsservice - svaret er du må betale den tilsendte faktura incl. rykkergebyr.
Jeg har aldrig oplevet så dårlig service noget sted og så meget rod i bogholderiet.
Redigeret af chico - 29-Februar-2012 kl. 17:25 |
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har dokumentationen i orden synes jeg du skal ringe til Boxer.
Jeg betalte min første regning på netbank og tilmeldte med det samme BS. Det har forløbet uden problemer. Er sikker på at de vil hjælpe dig.
![]() |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Jeg har jo min ordrebekræftelse, hvorpå der står betalingsservice - jeg sendte mail da jeg modtog første faktura - der var absolut ingen hjælp i kundeservice ingen vilje til at rette - du må betale faktura incl. rykkergebyr - den pågældene kunne ikke rette og ville ikke stille om til en ledende medarbejder - medarbejderen havde ikke adgang til den mail jeg havde sendt, hvor jeg havde gjort opmærksom på fejlen - jeg har naturligvis min dokumentation ellers ville jeg jo ikke bruge tid på at kontakte Boxer og skrive her i forum, hvis jeg blot havde glemt at betale - alt dette på trods af at Boxer bekræfter at kunne se at betaling skal ske via betalingsservice.
Boxer har har lavet en fejl - det kan vi alle gøre, men jeg skal betale for den fejl Boxer har lavet.
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Ja det har jeg også oplevet det at tilmægler sig på deres hjem side. Og fik en regning plus gebyr. Men jeg fik dem til at efter give gebyr at det var ok at det ikke fik de 25 kr.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det samme her! Jeg fik den aftale at jeg kun betalte 199 kr via netbank
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Vedr.: Dit Boxer abonnement med kundenr. xxxxx
Kære Mig Der er desværre sket en fejl i forbindelse med opkrævningen via Betalingsservice. Ved en fejl er du opkrævet kr. 25 i faktureringsgebyr, selvom du er tilmeldt betaling via Betalingsservice. Beløbet på kr. 25 vil automatisk blive krediteret din næstkommende faktura. Du behøver ikke foretage dig noget. Vi beklager meget denne fejl. Venlig hilsen Boxer Kundeservice |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mit faktureringsgebyr lød på 35 kr
|
|
![]() |
|
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Det er faktisk helt normalt, da betalingsservice aftaler ikke altid kan nå at oprettes til første betaling. Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 00:41 |
|
![]() |
|
Hej Micahel79 - Boxer kundeservice!
Mit faktureringsbyr er også kr. 35,00 + nu kr. 100,00 i rykkergebyr - jeg har købt et produkt og fået en ordrebekræftelse, hvorpå der står betaling via betalingsservice kr. 199,00 - jeg skal da så ikke betale kr. 35,00 nu for at få dem tilbage senere (+ rykkergebyr kr. 100,00) - andre firmaer jeg handler med kan da sagtens finde ud af at trække det korrekte beløb via betalingsservice - jeg får ikke svar på mine mails - der var absolut ingen service i kundeservice - jeg har bedt om at blive ringet op af en ledende medarbejder - jeg har indbetalt det aftalte beløb via netbank.
Tak for dit indlæg - det er da utroligt at man skal skrive indlæg her i forum for at få Boxer i tale.
Jeg håber da ikke, at jeg får flere fakturaer - om et år har Boxer vel rettet betalingen til betalingsservice?
|
|
|
|
![]() |
|
Hej Dotman!
Der står intet i ordrebekræftelsen om at første opkrævning modtages på faktura.
Det er da noget sludder at aftaler med betalingsservice ikke kan oprettes inden første betaling - det er da Boxer der bestemmer hvornår der skal opkræves og betales.
Hos andre firmaer kan man da sende en tilladelse til at de trækker via betalingsservice og det bliver klaret fra dag til dag.
Jeg skriver jo netop til kundeservice da jeg får den første faktura - så kunne de jo bare meddele mig at jeg ikke har læst min ordrebekræftelse rigtigt eller at der var sket en fejl!
Jeg bruger jo alene tid på skrive her i forum da kundeservicen er så utrolig elendig - jeg har købt en vare aftalt betalingsmåde - betalingsservice - så skal jeg da ikke betale via netbank eller på anden vis - vi har en skriftlig aftale om betalingsmåden - timelønnen for disse indlæg er jo meget ringe set i forhold til kr. 35 + 100. Jeg bliver jo tilmed ringet op som jeg skriver i mit første indlæg, jeg bliver spurgt om jeg er tilfreds med mit abonnement og oplyser at jeg har fået papirfaktura. Redigeret af chico - 23-Februar-2012 kl. 20:34 |
|
|
|
![]() |
|
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Et hurtigt søg på Google gav mig det her Skal jeg betale den første regning, når jeg tilmelder den til
Betalingsservice? Ja. Når du har tilmeldt regningen, kan der gå et stykke tid, før den er med på betalingsoversigten. Derfor skal du betale den første regning og eventuelt efterfølgende regninger, indtil den står på betalingsoversigten. Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:35 |
|
![]() |
|
Så lad mig skære det ud i PAP! Ved indgåelse af aftalen om TV2 kortet spørges der om person nr, konto nr, og alle persondata. Samt at ved opgivelse af konto nr, slipper man for faktureringsgebyr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |