|
Boxer TV - særdeles dårlig service opdateret 29.02 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvem svare du? Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:41 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Næh, det var et generelt svar...
|
||
![]() |
||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ok,
Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 00:43 |
||
![]() |
||
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har som flere andre fået et opkrævningsgebyr på 35 kr, trods jeg har udfyldt hele formularen til betalingsservice, som jo netop skulle fritage for gebyr. Brugte en halv dag for at komme i kontakt med Boxers kundeservice, da der også kun stod 10 mdr abonnement på fakturaen.
Fik så den aftale at de skulle sende en ny faktura med de rigtige datoer og uden faktureringsgebyr. Men pigen ringede tilbage kort efter og sagde at de desværre ikke kunne udskrive en ny faktura, men at jeg kunne nøjes med at indbetale de 199 kr på girokortet. De 10 mdr abonnement skulle jeg se bort fra, det var selvfølgelig gældende i et helt år.
Men helt ærligt. Det virker da temmeligt uprofessionelt....
|
||
![]() |
||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg indgik pr. den 11.
januar en aftale med Boxer om et 6 mdrs. abonnement på Flex8 der koster kr.
189,00 pr. måned. Herudover tilmeldte jeg mig betalingsservice og købte
samtidig ekstrakort mv. Da
jeg modtog den første faktura var der et faktureringsgebyr på kr. 35,00 + at de
har udregnet Flex8 fra den 11/1-2012 til 30/4-2012 til at koste i alt kr.
768,58. Ved en simpel efterkontrol kan man da se at de knap 4 måneder ikke kan
beløbe sig til det beløb. Jeg
ringede og klagede og fik at vide at det selvfølgelig var forkert så jeg skulle
bare afvente en ny faktura uden faktureringsgebyr og med abbonementsbeløb
rigtigt udregnet. Forleden
dag fik jeg så en rettet faktura hvor faktureringsgebyret var fratrukket men
den øvrige faktura var stadigvæk forkert. Jeg ringede igen til Boxer der efter
en tids snak frem og tilbage lovede at fratrække næste faktura det for meget
opkrævne beløb. Jeg
er meget spændt på at se hvordan næste faktura ser ud. Det virker på mig som om at Boxer slet ikke har check på at udregne noget så simpelt som et abbonementsbeløb. |
||
![]() |
||
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja Kampus!
Hvor svært kan det være.
Vi har lavet en skriftlig aftale om et abonnement kr. 199 - elektronisk betaling.
Jeg får så opkrævning på papir incl. gebyr.
Jeg skriver straks til kundeservice med besked om at få rettet til elektronisk betaling som aftalt og uden gebyr - intet svar - jeg går ud fra at de bringer sagen i orden.
Så bliver jeg kontaktet pr. telefon, hvor man vil høre om jeg er tilfreds med mit abonnement - jeg oplyser at det er jeg ikke da jeg har fået en faktura på papir - jeg har en skriftlig ordrebekræftelse, hvor der står betalingsservice - nu går jeg da ud fra at sagen er helt afsluttet.
Boxer kunne da bare have skrevet til mig ved min første henvendelse, at jeg kunne betale det aftalte beløb via netbank - hvor svært kan det være.
Normalt får man tilsendt en kreditnota når man har fået en faktura der er større end det aftalte beløb.
Og helt principielt, hvorfor skal kunden vente et år på at få sine penge retur når der bliver opkrævet for meget? - de vil simpelt hen ikke bruge tid på at rette deres egne fejl - med den service er det jo ikke engang sikkert at man er kunde om et år og så er der jo ikke noget at modregne i.
Og til dig Dotman det er muligt at du har arbejdet med betalingsservice - jeg har inden for det sidste år handlet med 2 firmaer, hvor jeg havde aftale om betalingsservice - da der var gået mere end et år siden jeg sidst havde handlet med firmaerne var den automatiske betaling via betalingsservice udløbet - jeg så sendte så på mail en ny tilladelse til at der kunne trækkes via betalingsservice og i løbet af få dage var betalingen klar i min bank.
Jeg er udmærket klar over at jeg skal betale, hvad jeg har lavet aftale om - jeg har jo netop holdt øje med netbanken og reagerer når jeg får papirfakturaen, hvis jeg selv begynder at lave indbetalinger når vi har aftale om betalingsservice er der jo mulighed for dobbelt betaling med den elendige styring de har i deres økomomiafdeling.
Meget uprofessionelt Boxer - kunden har fået en meget dårlig oplevelse og det er der jo andre der også har kan jeg se.
Vi begår alle fejl - når vi bliver gjort opmærksom på dem retter vi naturligvis.
Redigeret af chico - 23-Februar-2012 kl. 23:06 |
||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Uagtet tilmelding til BS, er man forpligtet til, at tjekke om betalingen bliver trukket fra ens konto. Hvis dette ikke sker, betaler man via det fremsendte girokort el.lign.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du nogen sinde hørt om nogen der ikke laver fejl? Boxer har fået 200.000 nye kunder på bare 3 mdr. så skal der helt sikker opstå nogen fejl! Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:18 |
||
![]() |
||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som jeg har skrevet, så er det ikke ALTID en betalingsservice aftale kan nå at være klar til første betaling, så fortilfælde kan vi ikke bruge til noget, jeg har dokumenteret at min påstand er rigtig. Du vil jo ikke få en faktura hvis den også var på betalingsservice og når du som du selv siger, holder øje med netbank, så kommer du jo ikke til at betale den dobbelt, da du jo selvfølgelig som det fornuftige menneske du er, afviser at betale et af stederne, hvis du skulle modtage dobbelt opkrævning. Men når du ikke kan se den på betaligsservice, så betaler man selvfølgelig den modtaget fatura og skulle det ske, hvad jeg aldrig har hørt om, at selv samme opkrævning på mystiskvis skulle fremkomme på din betalingsservice, så har du jo istand til at afvise den over din netbank. Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:19 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Når Boxer melder ud om slippe billigere ved anvende Betalingsservice, kan samme Boxer så ikke have en formodning om nogen bliver utilfredse, når nogen modtager fakturaer hvor de 35 kr står anført at betale ?
|
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |