recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV - særdeles dårlig service opdateret 29.02
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV - særdeles dårlig service opdateret 29.02

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så lad mig skære det ud i PAP! Ved indgåelse af aftalen om TV2 kortet spørges der om person nr, konto nr, og alle persondata. Samt at ved opgivelse af konto nr, slipper man for faktureringsgebyr

Hvem svare du?

Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:41
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 21:49
Næh, det var et generelt svar...
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 22:03

Næh, det var et generelt svar...

Ok,

Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 00:43
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af chico chico skrev:

Hej Micahel79 - Boxer kundeservice!

Mit faktureringsbyr er også kr. 35,00 + nu kr. 100,00 i rykkergebyr - jeg har købt et produkt og fået en ordrebekræftelse, hvorpå der står betaling via betalingsservice kr. 199,00 - jeg skal da så ikke betale kr. 35,00 nu for at få dem tilbage senere (+ rykkergebyr kr. 100,00) - andre firmaer jeg handler med kan da sagtens finde ud af at trække det korrekte beløb via betalingsservice - jeg får ikke svar på mine mails - der var absolut ingen service i kundeservice - jeg har bedt om at blive ringet op af en ledende medarbejder - jeg har indbetalt det aftalte beløb via netbank.

Tak for dit indlæg - det er da utroligt at man skal skrive indlæg her i forum for at få Boxer i tale.

Jeg håber da ikke, at jeg får flere fakturaer - om et år har Boxer vel rettet betalingen til betalingsservice? 
ja du skal jo nok betal dem da du ikke betal den først regning jeg fik lavet aftalen inden den dag penger skulle falde til dem.. med boxer
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 22:11
Jeg har som flere andre fået et opkrævningsgebyr på 35 kr, trods jeg har udfyldt hele formularen til betalingsservice, som jo netop skulle fritage for gebyr. Brugte en halv dag for at komme i kontakt med Boxers kundeservice, da der også kun stod 10 mdr abonnement på fakturaen.

Fik så den aftale at de skulle sende en ny faktura med de rigtige datoer og uden faktureringsgebyr. Men pigen ringede tilbage kort efter og sagde at de desværre ikke kunne udskrive en ny faktura, men at jeg kunne nøjes med at indbetale de 199 kr på girokortet. De 10 mdr abonnement skulle jeg se bort fra, det var selvfølgelig gældende i et helt år.

Men helt ærligt. Det virker da temmeligt uprofessionelt....
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 22:35

Jeg indgik pr. den 11. januar en aftale med Boxer om et 6 mdrs. abonnement på Flex8 der koster kr. 189,00 pr. måned. Herudover tilmeldte jeg mig betalingsservice og købte samtidig ekstrakort mv.

Da jeg modtog den første faktura var der et faktureringsgebyr på kr. 35,00 + at de har udregnet Flex8 fra den 11/1-2012 til 30/4-2012 til at koste i alt kr. 768,58. Ved en simpel efterkontrol kan man da se at de knap 4 måneder ikke kan beløbe sig til det beløb.

Jeg ringede og klagede og fik at vide at det selvfølgelig var forkert så jeg skulle bare afvente en ny faktura uden faktureringsgebyr og med abbonementsbeløb rigtigt udregnet.

Forleden dag fik jeg så en rettet faktura hvor faktureringsgebyret var fratrukket men den øvrige faktura var stadigvæk forkert. Jeg ringede igen til Boxer der efter en tids snak frem og tilbage lovede at fratrække næste faktura det for meget opkrævne beløb.

Jeg er meget spændt på at se hvordan næste faktura ser ud.

Det virker på mig som om at Boxer slet ikke har check på at udregne noget så simpelt som et abbonementsbeløb.

Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 22:50
Ja Kampus!

Hvor svært kan det være.

Vi har lavet en skriftlig aftale om et abonnement kr. 199 - elektronisk betaling.

Jeg får så opkrævning på papir incl. gebyr.

Jeg skriver straks til kundeservice med besked om at få rettet til elektronisk betaling som aftalt og uden gebyr - intet svar - jeg går ud fra at de bringer sagen i orden.

Så bliver jeg kontaktet pr. telefon, hvor man vil høre om jeg er tilfreds med mit abonnement - jeg oplyser at det er jeg ikke da jeg har fået en faktura på papir - jeg har en skriftlig ordrebekræftelse, hvor der står betalingsservice - nu går jeg da ud fra at sagen er helt afsluttet.

Boxer kunne da bare have skrevet til mig ved min første henvendelse, at jeg kunne betale det aftalte beløb via netbank - hvor svært kan det være.

Normalt får man tilsendt en kreditnota når man har fået en faktura der er større end det aftalte beløb.

Og helt principielt, hvorfor skal kunden vente et år på at få sine penge retur når der bliver opkrævet for meget? - de vil simpelt hen ikke bruge tid på at rette deres egne fejl - med den service er det jo ikke engang sikkert at man er kunde om et år og så er der jo ikke noget at modregne i.

Og til dig Dotman det er muligt at du har arbejdet med betalingsservice - jeg har inden for det sidste år handlet med 2 firmaer, hvor jeg havde aftale om betalingsservice - da der var gået mere end et år siden jeg sidst havde handlet med firmaerne var den automatiske betaling via betalingsservice udløbet - jeg så sendte så på mail en ny tilladelse til at der kunne trækkes via betalingsservice og i løbet af få dage var betalingen klar i min bank.

Jeg er udmærket klar over at jeg skal betale, hvad jeg har lavet aftale om - jeg har jo netop holdt øje med netbanken og reagerer når jeg får papirfakturaen, hvis jeg selv begynder at lave indbetalinger når vi har aftale om betalingsservice er der jo mulighed for dobbelt betaling med den elendige styring de har i deres økomomiafdeling.

Meget uprofessionelt Boxer - kunden har fået en meget dårlig oplevelse og det er der jo andre der også har kan jeg se.

Vi begår alle fejl - når vi bliver gjort opmærksom på dem retter vi naturligvis.

Redigeret af chico - 23-Februar-2012 kl. 23:06
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 08:30

Jeg har jo min ordrebekræftelse, hvorpå der står betalingsservice - jeg sendte mail da jeg modtog første faktura - der var absolut ingen hjælp i kundeservice ingen vilje til at rette - du må betale faktura incl. rykkergebyr - den pågældene kunne ikke rette og ville ikke stille om til en ledende medarbejder - medarbejderen havde ikke adgang til den mail jeg havde sendt, hvor jeg havde gjort opmærksom på fejlen - jeg har naturligvis min dokumentation ellers ville jeg jo ikke bruge tid på at kontakte Boxer og skrive her i forum, hvis jeg blot havde glemt at betale - alt dette på trods af at Boxer bekræfter at kunne se at betaling skal ske via betalingsservice.

Boxer har har lavet en fejl - det kan vi alle gøre, men jeg skal betale for den fejl Boxer har lavet.
Uagtet tilmelding til BS, er man forpligtet til, at tjekke om betalingen bliver trukket fra ens konto. Hvis dette ikke sker, betaler man via det fremsendte girokort el.lign.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 09:01

Jeg har som flere andre fået et opkrævningsgebyr på 35 kr, trods jeg har udfyldt hele formularen til betalingsservice, som jo netop skulle fritage for gebyr. Brugte en halv dag for at komme i kontakt med Boxers kundeservice, da der også kun stod 10 mdr abonnement på fakturaen.

Fik så den aftale at de skulle sende en ny faktura med de rigtige datoer og uden faktureringsgebyr. Men pigen ringede tilbage kort efter og sagde at de desværre ikke kunne udskrive en ny faktura, men at jeg kunne nøjes med at indbetale de 199 kr på girokortet. De 10 mdr abonnement skulle jeg se bort fra, det var selvfølgelig gældende i et helt år.

Har du nogen sinde hørt om nogen der ikke laver fejl?

Boxer har fået 200.000 nye kunder på bare 3 mdr. så skal der helt sikker opstå nogen fejl!

Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:18
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 09:18

Og til dig Dotman det er muligt at du har arbejdet med betalingsservice - jeg har inden for det sidste år handlet med 2 firmaer, hvor jeg havde aftale om betalingsservice - da der var gået mere end et år siden jeg sidst havde handlet med firmaerne var den automatiske betaling via betalingsservice udløbet - jeg så sendte så på mail en ny tilladelse til at der kunne trækkes via betalingsservice og i løbet af få dage var betalingen klar i min bank.

Jeg er udmærket klar over at jeg skal betale, hvad jeg har lavet aftale om - jeg har jo netop holdt øje med netbanken og reagerer når jeg får papirfakturaen, hvis jeg selv begynder at lave indbetalinger når vi har aftale om betalingsservice er der jo mulighed for dobbelt betaling med den elendige styring de har i deres økomomiafdeling.

Meget uprofessionelt Boxer - kunden har fået en meget dårlig oplevelse og det er der jo andre der også har kan jeg se.

Vi begår alle fejl - når vi bliver gjort opmærksom på dem retter vi naturligvis. 

Som jeg har skrevet, så er det ikke ALTID en betalingsservice aftale kan nå at være klar til første betaling, så fortilfælde kan vi ikke bruge til noget, jeg har dokumenteret at min påstand er rigtig.

Du vil jo ikke få en faktura hvis den også var på betalingsservice og når du som du selv siger, holder øje med netbank, så kommer du jo ikke til at betale den dobbelt, da du jo selvfølgelig som det fornuftige menneske du er, afviser at betale et af stederne, hvis du skulle modtage dobbelt opkrævning.
Men når du ikke kan se den på betaligsservice, så betaler man selvfølgelig den modtaget fatura og skulle det ske, hvad jeg aldrig har hørt om, at selv samme opkrævning på mystiskvis skulle fremkomme på din betalingsservice, så har du jo istand til at afvise den over din netbank.

Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:19
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Dotman Dotman skrev:

Har du nogen sinde hørt om nogen der ikke laver fejl? Ja de findes, omend det er sjældent nutildags

Boxer har fået 200.000 nye kunder på bare 3 mdr. så skal der helt sikker opstå nogen fejl!
Det er jo småting. Det burde ikke ske i så stort antal

Forstår slet ikke at man gider at bruge så meget tid på skide 35 kr. Det er princippet i at man laver en fast bindende aftale, og så laver Boxer ged i den fra starten
Jeg havet betalt regningen også skrevet dem en mail om fejlen og henstillet til at jeg vil have godt gjort mine 35 kr. på næste regning, det vil tage mig sammenlagt 2 min. Der blir' ikke nogen næste regning, det kan du godt regne med

Men det er jo som om flere folk her dyrker de her fejl, nærmest opsøger dem og kaster sig over dem, for at have noget at skrive eller brokke sig over, det er sku småligt! Og det er som om du er de dårlige firmaers advokat. Hvor meget betaler de dig for at forsvare deres elendige kundeservice, Dotman?Dead

Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 14:03
Når Boxer melder ud om slippe billigere ved anvende Betalingsservice, kan samme Boxer så ikke have en formodning om nogen bliver utilfredse, når nogen modtager fakturaer hvor de 35 kr står anført at betale ?
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu