|
Boxer TV - særdeles dårlig service opdateret 29.02 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
.
Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:13 |
||
![]() |
||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
|
Klart man blir det og man skal da også gøre opmærksom på fejlen.
Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 00:45 |
||
![]() |
||
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
|
|
||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
||
![]() |
||
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
|
Ja Dotman!!! Det er jo lige præcis det der er sagens kerne - jeg gjorde opmærksom på fejlen straks jeg modtog den forkerte opkrævning - jeg fik et autosvar hvor Boxer skrev at de har travlt og de vil besvare min henvendelse hurtigst muligt - det er nu en måned siden - i stedet for et svar har jeg fået en rykker - antallet af kunder som Boxer har fået er da kunden fuldstændigt uvedkommende, hvis de ikke har tid til at have mig som kunde kan de jo meddele det - de har ikke tid til at svare på min henvendelse - men tid til at sende en rykker det har de.
De kunne blot have svaret på min henvendelse at der var sket en fejl som de beklager og jeg kunne overføre det aftalte beløb længere er den sag ikke og så den arrogante afvisning af alt når det endelig lykkes at komme igennem på telefonen til en medarbejder der ikke har adgang til oplysningerne og ikke vil stille videre eller oplyse et andet telefonnummer.
Boxer kan da tilmelde til betalingsservice nu og opkræve om 3 mdr. eller et år hvis det er det der skal til for at det fungerer.
Redigeret af chico - 25-Februar-2012 kl. 12:17 |
||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
||
![]() |
||
|
For god ordens skyld skal jeg oplyse, at jeg i dag blev ringet op af et fornuftigt menneske fra Boxer der lovede at bringe sagen på plads og slette div. gebyrer.
|
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Godt for dig! Tror da de har læst med herinde
![]() |
||
![]() |
||
|
Ja Kampus!
Nu må vi se - jeg har nemlig også fået en mail (jeg både mailede og sendte pr. alm. brevpost) - fra en anden medarbejder der svarer d. 28.02.2012 - jeg skrev jo første gang om min forkerte faktura d. 23.01.2012 - det er jo flot at få svar efter 5 uger (specielt når det drejer sig om noget med tidsfrister) - denne medarbejder har dog hverken læst hvad jeg har skrevet eller set på de faktiske forhold - hun svarer blot iht. "manualen" som hun er blevet instrueret efter.
Jeg kan jo se i en anden tråd at det ser ud til at DR´s Kontant arbejder på et program - det gør de formentlig ikke hvis det kun er os 5 "dumme" forbrugere der ikke kan finde ud af at betale vores regninger.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |