recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV2 HD intet signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV2 HD intet signal

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer TV2 HD intet signal
    Sendt: 02-August-2012 kl. 21:24
Er jeg den eneste uden signal på TV2 HD? Alle andre kanaler fungerer fint, men på TV2 HD er signalet helt væk. Bor i Tårnby med antenne mod Lynetten.

Redigeret af Davidp - 02-August-2012 kl. 21:25
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 21:34
Har du en modtager med DVB-T2 tuner i.

Lynge Smile

Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af Lytro Lytro skrev:

Har du en modtager med DVB-T2 tuner i.

Lynge Smile

Ja selvfølgelig.
Til top
tashda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2011
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tashda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 00:34
Kan du se SVT4, TV2 Norge & ZDF? De udsendes også via MUX5.
Bruger du dit Panasonic TV eller din HUMAX BOX?
Jeg vil næsten gå ud fra du bruger dit Panasonic TV og får fejlkode 381 008?
Prøv at opdater CI+ modulet, i Common Interface indstillingerne på fjernsynet.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 07:39
Jeg bor i Taastrup og oplever også at TV2 HD forsvinder kortvarigt på min Humax boks.

Om det er boksen eller Boxer der har fejl ved jeg ikke.
Til top
JenChr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JenChr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 07:46

Får du en fejlmeddelelse når du skifter kanal til TV2HD? Mit fjernsyn er for nylig begyndt at melde "krypteringsfejl" på TV2HD (og ikke på nogen af de andre kanaler).

Det viste sig at jeg skulle have ombyttet mit kortlæsermodul (CI+), hvilket Boxer da også gjorde uden de store problemer.
Jens Christian
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 08:00
Hos mig forsvinder den bare.

Dukker op igen efter et kort stykke tid.

Oplevede det forleden morgen.

Inden jeg nåede at tjekke min anden boks var den tilbage igen.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 08:18
Sent i aftes lavede jeg en kanalsøgning på min Humax boks, og det afhjalp besynderligt nok problemet. 

Fejlen jeg fik var en besked om at boksen ikke havde signal når jeg forsøgte at se kanal 35 (TV2HD). Hvordan en kanalsøgning kan afhjælpe det ved jeg ikke, men det så ud til at fungere lige inden jeg gik i seng.

Fik ikke chekket her til morgen, så må lige se efter når jeg kommer hjem fra job.

Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af JenChr JenChr skrev:

Får du en fejlmeddelelse når du skifter kanal til TV2HD? Mit fjernsyn er for nylig begyndt at melde "krypteringsfejl" på TV2HD (og ikke på nogen af de andre kanaler).

Det viste sig at jeg skulle have ombyttet mit kortlæsermodul (CI+), hvilket Boxer da også gjorde uden de store problemer.

Har også fået en bytter, fint i 14 dage
Den er gal igenSleepy

Der er ikke noget galt med ca modulerne
Jeg gik i en panabutik hvor jeg havde købt skærmen
Modulet fejlede intet

Systemet er årsagen, alt andet med nye kort , ca moduler er gas.
Har nu kørt med systemet i 3 år, og det blivver værre og værre.
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peoke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 20:37
Jeg har samme problem. Det har stået på i 3-5 dage nu (ser ikke så meget TV) Det er kun TV2 HD den er gal med.

Mit TV siger "Intet signal". Hvis jeg tjekker signalet står den ganske rigtigt på 0% i signal og kvalitet.

Det hjalp ikke med en ny kanalsøgning... Tværtimod - nu er TV2 HD helt væk :)
But did you die?
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 07:50
Oprindeligt skrevet af Peoke Peoke skrev:

Jeg har samme problem. Det har stået på i 3-5 dage nu (ser ikke så meget TV) Det er kun TV2 HD den er gal med.

Mit TV siger "Intet signal". Hvis jeg tjekker signalet står den ganske rigtigt på 0% i signal og kvalitet.

Det hjalp ikke med en ny kanalsøgning... Tværtimod - nu er TV2 HD helt væk :)

Det lyder som du har et antenneproblem og det er vel ikke Boxer's skyld.
Du har så garanteret også problemer med Svensk TV4 , Norsk TV2 og ZDF da de ligger i samme MUX som TV2 HD.
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peoke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 07:55
Ja det lyder som et antenne problem. Det underlige er bare at jeg siden jeg fik boxer altid var haft 80-90% signal på kanal 35 og nu lige pludselig fra den ene dag til den anden er der bare intet! Jeg har tjekket antennen og kan ikke umiddelbart se der skulle være et problem. Det samme med mit kabel.
But did you die?
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu