|
Boxer - tv2 kortfejl? |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg fik igår aftes Boxer til at sende mig et nyt kort. Skulle ankomme indenfor 4 arb.dage. Så må jeg se om det hjælper - ellers må det jo være boksen som skal byttes. |
||||
![]() |
||||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|||
Det samme argument kan vel bruges om både boksen og mit antennesignal? Men et eller andet sted må fejlen jo ligge..
|
||||
![]() |
||||
minihede ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
|||
Jeg har den helt samme fejl også med en Humax HD boks. Hos mig er det dog ikke TV 2, men alle børne kanalerne der er problemet. Jeg fik også samme smørre ang. mit signal var for godt da begge stod på 100%. Har sat en signal dæmper på, men den hjælpe ikke, det gør kun at mit billede bliver dårligt.
|
||||
![]() |
||||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
|||
Hvordan er dit billede blevet dårligere?? |
||||
![]() |
||||
|||
Da jeg talte med Boxer igår, fortalte supporteren mig at tricket med en signaldæmper normalt kun virkede hvis: Du modtager signalet via stueantenne og Du bor meget tæt på sendermasten. Hvordan modtager du dit signal? Jeg modtager via tagantenne, og bor adskellige km fra senderen - hvilket jeg også forklarede supporteren. Han forstod derfor ikke hvorfor jeg var blevet rådet til at prøve med en signaldæmper.
|
||||
![]() |
||||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
|||
Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 00:59 |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg fik tilsendt et nyt kort fra Boxer i torsdags, og siden jeg satte det i min Humax boks har jeg ikke haft problemer med at se TV2. Mit forslag er at alle med lignende problemer kontakter Boxer og insisterer på at få et nyt kort tilsendt.
|
||||
![]() |
||||
|||
Nå, så skete det igen. Indtil igår har jeg fint kunne se TV2 med det nye kort jeg fik tilsendt, men igår - selvfølgelig lige under søndagsfilmen - begyndte problemet igen ![]() Jeg må op og rette lidt på antennen, selvom jeg har 100% signal, eller prøve med den dæmper som Boxer har foreslået. Suk suk. |
||||
![]() |
||||
|||
Så var det jo nok ikke kortet, som jeg hele tiden har sagt! |
||||
![]() |
||||
|||
Jamen tillykke med det Dotman! Nu du er så klog, kan du måske give mig et bud på hvorfor det har virket uden problemer i de seneste 2 uger efter jeg modtog mit nye kort, hvorefter problemet nu er lige så stort som før?
|
||||
![]() |
||||
|||
Tak! ![]() Jeg ved det ikke er kortet, men jeg har da et godt bud fordi jeg er så klog ![]() Du siger at det er holdt op med at virke efter 2 uger. Et nyt Boxer kort er fra start preaktivt i 2 uger, kan det tænkes at der er noget som spiller ind der og derefter går galt i dit hardware, når den fikset periode/adgang træder i kraft. |
||||
![]() |
||||
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
|||
Jeg har et alm. Boxer-mini-abonnement!
Da jeg fik min Humax BXR-HD midt i januar havde jeg samme problem med nogle af kanalerne, bla. Kanal 4 og Kanal 5 på mine 2 ekstrakort. Jeg fik så Boxer til at sende koderne ud til dem så alle 3 kort virkede i min Humax. Her de sidste par uger er der så begyndt at være udfald på det ekstrakort der sad i Humax'en igen - Boxer ID 152 004 - jeg blev så træt af det her den anden aften og efter lidt tid i telefonkøen besluttede jeg at prøve at bytte ekstrakortet ud med et af de andre......... der var samme problem med det andet ekstrakort men det originale kort som er 3 år gammelt fungerer fint i modtageren. Ekstrakortene som er 1 år gamle fungerer begge fint i min Digyboxx-modtager på alle kanaler.
Jeg tænker på om kort fra en bestemt periode fungerer dårligt med Humax-kortlæseren - kan der være noget med chippen på kortene og modtageren????
Jeg gider ikke kontakte Boxer, lader bare kortene sidde som de gør nu........... Redigeret af Pioneer540 - 13-Marts-2012 kl. 12:38 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |