recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV2 nu "Knock it out"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV2 nu "Knock it out"

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 07:40
Du kan ikke købe extrakort til TV 2 abonnementet, så det er 3 x 427 om året (og så kommer der sikkert prisstigninger jævnligt) fra 2013.
Til top
Cyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2012
Sted: Blommenslyst
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 09:44
Se Boxes standard brochure  jo man kan 2 extra kort a 299 plus "naturligvis " boxen og så kobler man en boks ml. antenne ledning og ens Mpeg2 TVm sætter kort i og så har man TV2,,,MEN  man er tvunget til at se det samme på alle 3 TV uanset hvor de står i huset..
Hele deres molobagtige middelalder boxer system er  så ugennemtænkt at kun en svensker  kunne finde på at  udvikle denne type  billig mekanik... Det havde alt andet lige været smart om man havde designet en "Router box" og havde ladet  de 3 tilhørende TV's fjernbetjeninger virker respektivt.
Med kærlighed, Lys og Liv
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 10:03
Du kan også købe et enkelt kort/box og sende det rundt til dine tv med en RF-modulator

Men gør os den tjeneste at skrue ned for dit "svensker....." Boxer er en ganske almindelig virksomhed, der forsøger at tjene penge i markedet.
miri
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 11:20
Er der en helt særlig grund til at dette ligger i Yousee forummet?
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Er der en helt særlig grund til at dette ligger i Yousee forummet?
Vel kun at det ligger forkert:-)
mvh Christian
Til top
Cyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 12:37
Har blot besvaret mails under emne

Boxer TV2 nu "Knock it out"

Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af Cyman Cyman skrev:

Se Boxes standard brochure  jo man kan 2 extra kort a 299 plus "naturligvis " boxen og så kobler man en boks ml. antenne ledning og ens Mpeg2 TVm sætter kort i og så har man TV2,,,MEN  man er tvunget til at se det samme på alle 3 TV uanset hvor de står i huset..
Hele deres molobagtige middelalder boxer system er  så ugennemtænkt at kun en svensker  kunne finde på at  udvikle denne type  billig mekanik... Det havde alt andet lige været smart om man havde designet en "Router box" og havde ladet  de 3 tilhørende TV's fjernbetjeninger virker respektivt.

Kan du ikke bare købe nogle bokse med kortdelings muligheder selv hvis du synes de ekstra kort er så dyre.
Bruges denne router box af nogen tv udbydere i verden?
Endeligt hvis du ikke er tilfreds med varen du bliver tilbudt at købe så la' da vær der er ingen tvang
Til top
Cyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Du kan også købe et enkelt kort/box og sende det rundt til dine tv med en RF-modulator

Men gør os den tjeneste at skrue ned for dit "svensker....." Boxer er en ganske almindelig virksomhed, der forsøger at tjene penge i markedet.

Mange tak, men vær rar og forklar mig at såfremt jeg køber et

Maximum RF 4000 Universal Video modulator

og indsætter dette modul efter udgangen fra boxen  og fører antenne samlestikket ind i modulet (RF 4000) , så skulle jeg kunne se alle de kanaler jeg har, individuelt via fjernbetjeningerne til de 3 TV'er.

Er dette korrekt forstået... ?

Ja det med svenskeren er selvfølgelig  blot min irritation over at skulle beskæftige mig med hele dette Boxer problematik.... men du har da ret ..hvad fanden har det med det tekniske at gøre..

Undskyld.

Du er vel ikke bosiddende på Fyn, hvis jeg får brug for fysisk hjælp ??

:-)) Ellers mange tak ..ser frem til at høre fra dig igen.

Til top
Cyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

[QUOTE=Cyman]Se Boxes standard brochure  jo man kan 2 extra kort a 299 plus "naturligvis " boxen og så kobler man en boks ml. antenne ledning og ens Mpeg2 TVm sætter kort i og så har man TV2,,,MEN  man er tvunget til at se det samme på alle 3 TV uanset hvor de står i huset..

Kan du ikke bare købe nogle bokse med kortdelings muligheder selv hvis du synes de ekstra kort er så dyre.
Bruges denne router box af nogen tv udbydere i verden?
Endeligt hvis du ikke er tilfreds med varen du bliver tilbudt at købe så la' da vær der er ingen tvang

Mig bekendt findes der ingen Boxer  boks med kort dellings mulighed for 3 tv. Experterne siger at alle boxer bokse KUN er fremstillet til et TV og har man flere køber man flere bokse og flere kort. men alligevel kan man ikke individuelt se forskellige kanaler for flere TV.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:01

Med en sådan modulator som Maximum RF 4000 Universal Video modulator kan der sendes ET signal fra en modtager eller anden enhed til flere TVer, ikke flere på en gang, og kun Analogt med mono lyd.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Cyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Med en sådan modulator som Maximum RF 4000 Universal Video modulator kan der sendes ET signal fra en modtager eller anden enhed til flere TVer, ikke flere på en gang, og kun Analogt med mono lyd.

Åh.. men finder der så et andet modul som sender digitalt  og flere på engang, så man kan programvælge individuelt med de 3 respektive fjernbetjeninger...

Hvilken maximum løsning findes der når . jeg i dag har en gratis parabol med modtager (maximum TS.3002 CX-CI) og 2 hoveder.til udenlandske stationer
3 TV i 3 etager og nu gerne vil have TV2 til at fungere på alle 3 men hvor jeg via fjernbetjeningen til alle 3 TV kan styre programvalget individuelt
2 af de 3 TV er mpeg 2 og det 3 er er mgep4 TV.  ??
Til top
Cyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af Cyman Cyman skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Åh.. men finder der så et andet modul som sender digitalt  og flere på engang, så man kan programvælge individuelt med de 3 respektive fjernbetjeninger...

Hvilken maximum løsning findes der når . jeg i dag har en gratis parabol med modtager (maximum TS.3002 CX-CI) og 2 hoveder.til udenlandske stationer
3 TV i 3 etager og nu gerne vil have TV2 til at fungere på alle 3 men hvor jeg via fjernbetjeningen til alle 3 TV kan styre programvalget individuelt
2 af de 3 TV er mpeg 2 og det 3 er er mgep4 TV.  ??

det bør nævnes at TV2 kortet kan indsættes i parabolmodtageren.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu