recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer TV?
    Sendt: 25-Juni-2021 kl. 22:14
Jeg har intet TV, men har Boxer abn. som jeg streamer på PC'en, hvad kræves der hvis jeg køber et Smart TV (uanset mærke) for at jeg kan se Boxer på det? Skal jeg have en ekstra boks af en slags, fra Boxer, eller hvordan gør jeg? Jeg har et Boxer kort som jeg ikke har brugt de sidste 5 år, så kan det mon stadigvæk bruges, og det kræver vel der slkal være et modul på TV'et til det?
Ja, jeg ser mindre end lidt TV, men vil godt have fat i et nu hvor Tour De France starter.

mvh JLund.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2021 kl. 22:19
Du skal have et tv, en antenne samt Boxer Tv CI modul til tv'et
Til top
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2021 kl. 22:34
TV   -  Check
Antenne   -   Check
Modul   -  Det er så den jeg kommer til at mangle. Skal den købes hos Boxer, eller kan man købe den i f.eks, Bilka, Elgiganten, Power etc.?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2021 kl. 23:01
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 06:37
LETTERE OT... En gang, kunne man købeTV2-alene-kort. Kan ikke mere finde noget om det, på Boxer-TV's hjemmeside? Er det nu Boxer Flex, man skal bruge, i stedet for? Og så bare vælge én kanal?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 10:02
 Hvis der kun er TV2 kanalerne der ønskes, så er det billigere med Play. Flow kanalerne + On Demand uden Reklamer Kr.149/måned. (Favorit uden sport).


Redigeret af Radiomanden - 26-Juni-2021 kl. 10:04
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 10:36
Har du ikke adgang til Boxer Play via dit abonnement? Så kan du se tv via din internet-adgang.

Hvis du køber et tv med enten direkte adgang til Boxer Play-app’en eller med indbygget Chromecast, kan du se dine Boxer-kanaler via Boxer Play-app’en. Du kan også købe en løs Chromecast og sætte til via hdmi-porten, hvis du allerede har et tv.

Med adgang via Chromecast bruger du app’en via din mobil eller tablet. Samme gælder for TV2 Play, hvis du vil abonnere på den tjeneste.

Der er en lidt ældre tråd om det her, jeg har selv ekstern Chromecast, det fungerer fint.



Redigeret af Pioneer540 - 26-Juni-2021 kl. 10:47
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Falcon Falcon skrev:

  Modul   -  Det er så den jeg kommer til at mangle. Skal den købes hos Boxer, eller kan man købe den i f.eks, Bilka, Elgiganten, Power etc.?

Hej.

Der findes to slags TV Moduler til Boxer. Det en er CI+ og de andre som jeg foretrækker hedder CI. Begge kan bruges til Boxer, men CI+ kan fra udbyder sættes op til, at have visse begrænsninger. Der har lige været to tråde på dette forum hvor, der var brugte TV Moduler til Boxer til salg. Den ene tråd var meget dyrere end den anden.

Hilsen Carsten. 



Redigeret af csell - 26-Juni-2021 kl. 12:42
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

  En gang, kunne man købeTV2-alene-kort. Kan ikke mere finde noget om det, på Boxer-TV's hjemmeside? Er det nu Boxer Flex, man skal bruge, i stedet for? Og så bare vælge én kanal?

Hej.

Boxer har i mange år solgt TV2-alene-kort, uden ar have dem på deres hjemmeside.
Jeg ville ringe og spørge Boxers Kundeservice?

Hilsen Carsten.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 14:00
Fejl

Redigeret af Munch - 26-Juni-2021 kl. 14:02
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

LETTERE OT... En gang, kunne man købeTV2-alene-kort. Kan ikke mere finde noget om det, på Boxer-TV's hjemmeside? Er det nu Boxer Flex, man skal bruge, i stedet for? Og så bare vælge én kanal?
Flex koster 199,-/md + kanaler, så det kan ikke betale sig hvis det kun er TV2 der ønskes.

Boxer TV2-kort: Pris stiger 20 kr/md. (fra 79 til 99 kr/md.)20. nov. 2019
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2021 kl. 14:35
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu