|
Boxers TV2 er ringere end den nuværende |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har fuldpakken i 14 dg. Når jeg kigger kanalerne igennem er et væsentligt antal enten i 4.3 eller 4.3 indlejret i 16:9 - totalt ubrugelige kanaler. Så smid dem da væk!!
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Ja, det har vi haft oppe før. Det er heller ikke befordrende for dem at det er på den måde.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Klap nu lige hesten.
Kanal 36 er indtil videre en test kanal, så man kan se om det er muligt, at modtage efter den 11.
Det er ikke en kvalitet test.
Sikkert en skod konvertering af mpeg2 til mpeg4.
Efter den 11. januar kan du vurdere kvaliteten og den bliver sikkert bedere hen af vejen.
Kvaliteten på mpeg 2 er steget siden de første sendinger længe før Boxer kom til.
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
||
Tjah.. i så fald kan man jo risikere at kvaliteten bliver endnu dårligere da man så ikke længere kan sammenligne med den nuværende digitv-udgave og dermed dokumentere den evt foringede kvalitet hos Boxertv.. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Jeg skal ærligt indrømme, at jeg intet ved.
Synes bare at det er for tidligt at dømme på kvaliteten før omlægningen er sket.
Måske er det kun en tester......
Måske er det den endelige kvalitet......
Det ved vi om nogle dage.
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
||
Synes faktisk også at TV2 ser værre ud en normalt på Yousee? Ikke specielt god kvalitet på håndbolden lige nu ihvertfald.
|
|||
![]() |
|||
||
Håndboldkampen stod fint på TV2 her med DigiTV kanalen
|
|||
![]() |
|||
spmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
||
Hej
Prøv lige at kigge på DR1 - Den sendes nu i HD - Uden vi har hørt om det. Det samme gælder for TV2-Lorry (den nye 24timers kanal). De står begge utroligt flot, dog har jeg det problem at de fixselerer ad.h...til.
TV2 er generelt blevet dårligere (gammel VHS kvalitet) , hvilket sansynligvis skyldes, de undender den i DVB-T2 -HD,og jeg ser den på en MPEG 4 DVB-T modtager.
Mange hilsner
Søren
|
|||
![]() |
|||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
||
Det gør de nu ikke endnu, men Boxer komprimerer hårdt. |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Der har været masser af informationer om, at DR1 vil blive sende i næsten HD kvalitet, ved overgangen til MPEG4, og at Region TV ville få deres egen kanal i HD, på den plads i MUX1 hvor TV2 lå, den er så nu som oplyst flyttet til Boxer, og den vil fra dem, som ligeledes oplyst, blive sendt i HD fra April.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |