|
Boxers TV2 er ringere end den nuværende |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2036 |
Hos mig står TV2 bedre end nogensinde: Helt sort skærm med skriften "kodet program". Og det endog helt og aldeles uden pixeleringer
![]() Men nej, seriøst. Jeg er glad for at jeg ikke skal modtage den i Boxer kvalitet da jeg ikke husker den for noget godt, de gange de har sendt en uges gratis ukodet promo. Det kunne jeg aldrig drømme om at betale penge for. Mage til voldkomprimeret møg skal man da heldigvis lede længe efter
![]() ![]() Redigeret af TBC1 - 19-Januar-2012 kl. 13:36 |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Jeg må så sige at jeg frygtede det var værre. Synes ikke at TV2 er blevet nævneværdig ringere efter den er overtaget af Boxer. Lavede en sammenligning med deres udgave og digitv's udgave før omlægningen og havde svært ved at se forskel på de to udgaver på mit 40" tv - også set tæt på.
Men efter at DR1 nu er blevet 'næsten HD' kan det jo godt se ud som om at TV2 er blevet meget ringere nu end før.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
TV2 ER blevet ringere - trust me. Når jeg ser GO' tv morgen, så stod personers ansigter knivskarpt inden ændringen. Nu er det bare som TV2 så ud for år tilbage - uskarpt og leverpostejsagtigt
![]() |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Hmm... jeg tør slet ikke tænke på hvad der sker med billedekvaliteten hos Boxer når den ene af deres MUX pr. 1 april udelukkende skal benyttes til DVB-T2 og HD programmer.
Så skal alle de nuværende kanaler i denne mux jo presses ned i de øvrige nuværende DVB-T MUX !
|
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2036 |
Præcis. Det mange hæfter sig ved er pixeleringen, er der ikke meget af den tror de automatisk at der er god billedkvalitet. MPEG4 er ret god til at imødekomme/overkomme pixelering, og lave det der mere "fejlfrie"(mht pixeleringer) lidt unaturlige kunstige glansbilledeagtige billede som mange oplever som "fint nok". Men det er på bekostning af den spatiale opløsning når bitraten sættes lavt på et MPEG4 encode. Detaljegraden og farvenuanceringen lider under det og det giver det her kunstige tegnefilmsagtige udtryk og den leverpostejsagtige manglende "opløsning"/detaljegrad, som absolut ikke konstituerer god billedkvalitet, selv om der så til sammenligning er relativt styr på pixeleringen Redigeret af TBC1 - 20-Januar-2012 kl. 01:37 |
|
![]() |
|
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Så er det da godt at TV2 kommer gratis i HD til april i MUX5
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Beviser der siger det.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Gratis og gratis, det kræver selvføgelig at man abo. på TV2
Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 01:01 |
|
![]() |
|
Er du nu også helt sikker på det ? Og hvor findes der dokumentation for denne påstand ? Tror desværre mere på at man skal betale ekstra for en HD-pakke, hvor TV2 HD indgår... Men måske er den gratis i Boxer Max ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, det var det jeg efterlyste.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
TV2 i HD er del af ens TV2 abo. hos Boxer fra april, ifølge forhandler. Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 01:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |