|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Det er vel også for dårlig,at Boxer ikke selv levere udstyr der er fremtidssikker i forbindelse med køb af abonnement. ( DVB T2 og CI+ )
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det har de da også, deres Sagemcom modtagere er med T2.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
er det den her du mener.http://www.boxertv.dk/produkter/Modtagerudstyr/Sagem-DT85B/ |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jo ikke en model der kan købes hos Boxer når man køber et af deres abonnementer. Er denne model klar til at bruge det nye CI+? Mvh. |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Katara ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0&0&0">
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0&0&0">
Kanon tak for det. Men er den løsning lige så god som den anden der er foreslået? Tænker på om den evt kan modtage MPEG4? Da jeg pt ikke kan se noget info om dette :) Løsning er i hvert fald billigere. Ved køb af denne løsning kan jeg spare ca. 332 kr. End hvis jeg køber den anden. Men er denne besparelse så også pengene værd? :) Edit: Fandt vist frem til producentens hjemmeside, også vidt jeg kan se så har den kun MPEG2. Vil det have nogen betydning både nu, men også hvis jeg om 6 måneder skifter udbyder til fx. YouSee? Tænker selv at det ikke burde betyde noget, efter som Ci-Modul har MPEG4, og det er jo den som skal modtage og sende betalingskanalerne videre til tuneren. Så burde hvad det angår være på den sikre side? :) Redigeret af Katara - 07-Oktober-2011 kl. 10:58 |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
det er til boxer og dermed mpeg 4
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
|
mm-visions løsninger er til Boxer, men kun DVB-T, ikke DVB-T2.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Katara ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Tak for jeres svar.
Jeg snakkede også med MM Visions omkring kortet, og ud fra det i har sagt herinde, og det som de har fortalt. Så vælger jeg at prøve denne løsning, og se om det fungere, hvilket jeg selvfølgelig forventer, ellers har jeg 14 dags returret ;) Jeg vender tilbage når jeg har modtaget udstyret, og kender resultatet. Indtil da siger jeg tusind tak for alle jeres svar. I har været til stor hjælp :) Vi tales ved når jeg ved mere < ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0&0&0"> |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Der står ikke nogen steder under kortet det er Mpeg4, men hvis du har snakket med mm-vision om kortet er det vel godt nok.
kortet har ikke DVB-t2, men det bliver nok heller ikke muligt med DVB-T2 og ci+ på pc kort.(boxer begynder vist nok at sende noget DVB-T2 HD næste år, til at starte med vist nok ved siden de almindelige kanaler)
kortet er kun DVB-T dvs det kan kun bruges til signaler via luften, ikke yousee der kræves et DVB-C kort uanset hvilket Ci modul du har.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen,
jeg har nu fået den nye TV-tuner med modul og hele svineriet. Det er nu sat i computeren der køre Windows 7. Desværre kunne Windows ikke finde nogen driver, og der fulgte hellere ikke nogen med. Jeg fandt den dog ret hurtigt på producentens hjemmeside, og efter en installation blev den nye tuner fundet, og DVBViewer har uden problemer taget i mod den. Det positive: Jeg kan nu se betalingskanalerne på min computer Jeg kan optage ned på computeren Jeg kan bruge tidsforskydning. Kort sagt kan stort set alt hvad jeg har kunne hele tiden. Det negative: Der er ingen lyd på optagelser, og pt. har jeg ikke kunne finde en løsning på problemet. Nogen der ved hvordan jeg løser dette problem. Kan godt være der opstår nye problemer efterhånden som jeg får prøvet tuneren. Jeg håber i vil hjælpe mig, og jeg siger tak til alle for deres råd om køb af tv-tuner, i har været til stor hjælp :) Også på forhånd tak til jer der vil hjælpe med de nye problemer :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |