recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BoxerTV: Sagem ITD84 kan ikke fange alle kanalerne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxerTV: Sagem ITD84 kan ikke fange alle kanalerne

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Broxtor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: BoxerTV: Sagem ITD84 kan ikke fange alle kanalerne
    Sendt: 30-Marts-2010 kl. 17:54
Hej Allesammen

Jeg har netop oprettet et Boxer max abonnement, men jeg kan ikke få min sagem boks til at finde alle de kanaler der er i MAX pakken.
I må undskylde hvis jeg fylder for meget data på, men jeg ved ikke hvad i eksperter skal bruge for måske at kunne spotte mit problem.
Lige pt. er kortet jo åbent så jeg skulle kunne se alle kanaler. Dog kan jeg kun se dem der cirka svarer til mix pakken samt Canal+ programmerne. For at skære det ud, er programmerne jeg mangler som følger:

Kanal 9
Disney Channel + XD
Animal Planet
Discovery Science
Discovery Travel and Living
History channel
Travel channel

De programmer den finder ligger i frekvensområde 620 - 805mhz.

Boksen er koblet til fladskærmen med scart kabel.
Før jeg får en RTFM kommentar smidt i ansigtet vil jeg lige sige, at det var den sidste boks de havde den lørdag jeg købte den, og de kunne ikke finde en manual til den (måtte faktisk ud og bytte fjernbetjening da den ikke virkede) ... men jeg tænkte .. hvor svært kan det være?
Jeg bor midt i Herning og på dækningskortet står signalet som "Meget godt"...

Er der nogen der har nogle ideer ?

Mvh Torben

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu