recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxertv vs. Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxertv vs. Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Neque Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neque Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxertv vs. Yousee
    Sendt: 02-Januar-2013 kl. 17:11
Har idag haft yousee kabeltv i et års tid og er egentlig ganske tilfreds, bortset fra deres priser. Har set at boxer her fra d. 2/1 tilbyder TV3 og kan i deres kanalpakker faktisk godt klare mig med udbuddet i en boxer mini pakke.

Er lidt udstikker på om jeg tør tage skiftet, da det jeg har fungerer aldeles glimrende. Men udsigten om at spare penge tiltaler mig. Står dog overfor at skulle skifte internet også da jeg har yousee som udbyder og de kun leverer til deres kabeltv kunder. Samtidig kan jeg se det koster ekstra for flere tv, har pt. 2 tv i huset. Har dog også hørt lidt rygter om fremtidig dvb-t2 og begge tv har kun dvb-t. Hvis de laver et totalt skift vil det jo kræve bokse til tv'et. Hvilket er de negative ting jeg umiddelbart kan se ved at gå over til boxer.

Hvad er jeres erfaringer med boxertv? Vil rigtig gerne høre fra andre der evt. Har taget skiftet fra kabel til antenne. Kan ikke rigtig læse om gode ting på trustpilot, men det kan man nu heller ikke hos yousee
Samsung UE40C6005

Samsung BD-C8200
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 20:19
YouSee skifter nok til DVB C2 på et tidspunkt, så uanset TV-udbyder bliver en boks ved hvert TV ikke til at undgå. Du kan så ved YouSee undgå ekstra kort i én af boksene, hvis du kan klare dig med evt. Ekstrakanaler eller Ekstrapakke i fx TV'et i stuen, og så bare have YouSee Clear-kanalerne i det andet TV.

Ved Boxer skal der kort i alle modtagerbokse, som du selv er inde på med yderligere udgifter tilfølge, for overhovedet at se nogen af deres kanaler.  Du kunne selvfølgelig også blot klare dig med PS-kanalerne i det andet TV. Er det for lidt på det andet TV, så bliv hos YouSee.

Redigeret af turbo2 - 02-Januar-2013 kl. 20:20
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu