recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bør jeg skifte PS3 ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bør jeg skifte PS3 ud?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hanga Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bør jeg skifte PS3 ud?
    Sendt: 07-Januar-2015 kl. 21:32
Hej

Jeg har lidt svært ved at overskue de mange muligheder der er kommet indenfor de senere år. Jeg er nysgerrig efter, om der vil være noget at hente for mig, ved at købe en ny kombineret blu-ray afspiller og mediestreamer

Jeg har pt:
PS3 (den tykke)
Yamaha RX-V1073
Synology DS214play
(se resten i signatur)

Jeg har lagt en del musik og film over på NAS'en. Da NAS'en højest skuffende ikke kan transcode DTS surround sound, kan jeg ikke streame direkte fra NAS'en til receiver over DLNA, som ellers var hensigten. Jeg må derfor holde min computer tændt og streame til PS3 ved "PS3 media server". 

Jeg ved at dette problem vil kunne løses med en WD TV live, og det overvejer jeg derfor. Men jeg vil lige høre jer ad, om jeg egentlig bare burde skifte PS3'en ud til en ny blu-ray afspiller, der samtidig vil kunne streame fra NAS'en? Vil der være noget at hente for mig ved at skifte den ud? Da det er den tykke udgave kan den f.eks. ikke bitstreame.

På forhånd tak.

Redigeret af Hanga - 07-Januar-2015 kl. 21:56
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J
Nvidia Shield TV
Yamaha RX-V1073
XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5

Head-audio:
Beyerdynamic DT1990 Pro
S.M.S.L SP200 THX
Khadas Tone Board
Til top