|
Bør jeg udskifte min 7 år gamle Pioneer VSX-920 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
_Jensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2017 Sted: Bornholm Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2017 kl. 23:08 |
Jeg har en ca 7 år gammel Pioneer VSX-920 som jeg har været fint tilfreds med. Gider ikke 5.1 længere. Så har lige købt et sæt Klipsch rp-280f. Det ville være oplagt at købe en stereo forstærker, men ville helst ikke undvære muligheden for HDMI indgangen. Derfor overvejer jeg Onkyo TX-NR555 eller Marantz nr1607. Har ikke lyst til at bruge mere end ca 4.000 kr. Ville der være noget lydmæssige fordele ved en sådan udskiftning? Eller er jeg helt væk
![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan jo nøjes med en HDMI-splitter ved siden af? Hvad skal du decideret bruge HDMI til i en stereo forstærker?
Når du alligevel skal køre ren stereo, så vil jeg bestemt mene, at der er noget at hente i en dedikeret stereo forstærker. |
|
![]() |
|
Mr.Nielsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2017 Sted: Skive Status: Offline Point: 22 |
Må jeg forslå denne: Denon AVR-X1300W?
Den her noget mere output til dine højtalere, tænker det kan være en fordel hvis du køre med gulvhøjtaler. - J |
|
![]() |
|
_Jensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2017 Sted: Bornholm Status: Offline Point: 6 |
Syntes bare det er nemmere at det hele samles i forstærkeren så billede og lyd følges ad. Vil der være noget at hente ved at skifte til en af de nævnte modeller? Tænker mere vil jeg kunne høre at lydkvaliteten bliver forbedret? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Nej.
Klaus |
|
![]() |
|
Ville jeg kunne hente noget ved at købe denne ? http://www.lydogbillede.dk/test/hi-fi/stortest_syv-streaming-forstaerkere/pioneer-sx-n30dab/ Den har nogle af de ting jeg søger også er den til at betale.
|
|
![]() |
|
Nu har jeg købt en Pioneer sx-n30. Nogle som har erfaringer med den?
http://www.pioneer-audiovisual.eu/eu/def/products/sx-n30 Redigeret af _Jensen - 03-Marts-2017 kl. 21:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |