|
Bras lærred eller ok til hobby? |
Besvar |
Forfatter | ||
Harder
Bruger Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-September-2020 kl. 11:27 |
|
Hej
https://www.disconetto.dk/shop/eurolite-motor-projection-134784p.html Noget værd? Jeg har brug for et nyt lærred udelukkende til film - og jeg har kørt med et Ikea solgardin :-) Findes der noget bedre til under 3000 cirka? mvh Claus |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12302 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal have et lærred med tab-tension; ellers vil det krølle.
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men så er det en helt anden pris
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skrammel, du kan ligeså godt male en væg.
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, og det er så prisen det koster for at få noget der er værd at bruge. |
||
Harder
Funktioner
Tak(0)
|
|
Modtaget. Hvad koster en fornuftig løsning og hvad er det hvis det er fastramme?
|
||
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min egen erfaring er at et billigt lærred kan være ok til ens behov.
Købte selv et billigt 110" motor lærred. 1500 kr. på ebay fra England. Har nu haft det i 5-6 års tid. Ja, det er en smule bulet og kanterne buer lidt indad, men det er overhovedet ikke noget jeg kan se, når det er i brug. Fik for lidt tid siden nogle vareprøver fra tyskland på et meget dyrere lærred, som skulle være tab-tension. Var meget overrasket over så lidt forskel der var på prøverne og mit lærred. Havde forventet at der var synlig forskel. Det kan dog være mit setup der gør at jeg ikke kan se forskel. Endte med ikke at bruge de 13.000 kr. bare for at få tab-tension.
|
||
Harder
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak :-) fandt et par gode muligheder på ebay
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte et lærred hos http://qualityscreen.dk/ og det er ikke med tab tension og det er ikke noget jeg kan se når man ser film. Og det er vel nok 7-8 år siden.
Og min søn har også et lærred herfra og jeg har ikke hørt ham brokke sig. Han gav 1600 kr for 106". |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |