Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 24-August-2008 kl. 20:46 |
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
Nogen der ved hvilket lydspor der er på den?
|
engelsk.
|
Ja ja, hvilket HD format?
|
jeg kunne ikke lade være, du lagde op til det.
det står der ikke noget om endnu.
|
Yes, jeg skal nok komme efter dig Bare fordi jeg gider ikke flere film med DD5.1
|
 |
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 00:49 |
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
Nogen der ved hvilket lydspor der er på den?
|
engelsk.
|
Ja ja, hvilket HD format?
|
jeg kunne ikke lade være, du lagde op til det.
det står der ikke noget om endnu.
|
Yes, jeg skal nok komme efter dig Bare fordi jeg gider ikke flere film med DD5.1 | Er fruen blevet forvent??  Nogle må snart til at gøre noget, hjælp mig Flemming...  OT: Det er en super fed film. Den glæder jeg mig til at se!! Så lige Pianisten her den anden dag, det er en af de bedste film jeg NOGENSINDE har set. Den kommer i hvert fald på min top-3 liste over film man BØR se. Rigtig flot film, god historie, skræmmende fortælling (autentisk), uhyggelige billeder og god musik (hvis man er til klassisk)!
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |
pr76
Bruger
Oprettet: 27-Marts-2008
Point: 193
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 09:32 |
Men er dernogle der kan give en forklaring på hvorfor at den er 6 min kortere end DVD versionen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 11:21 |
pr76 skrev:
Men er dernogle der kan give en forklaring på hvorfor at den er 6 min kortere end DVD versionen |
`
det er noget med at dvd, afspiller filmene hurtigere pga. pal contra ntsc. jeg forstår det heller ikke helt.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
mowa
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 343
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 11:40 |
flemming larsen skrev:
pr76 skrev:
Men er dernogle der kan give en forklaring på hvorfor at den er 6 min kortere end DVD versionen | `
det er noget med at dvd, afspiller filmene hurtigere pga. pal contra ntsc. jeg forstår det heller ikke helt. |
En blu-ray afspilles med 24 billeder i sekundet, præcis som biografudgaven. En PAL-DVD afspilles med 25 billeder i sekundet, så det passer med fjernsynets billedopdateringshastighed. Det giver 4% højere hastighed ved en DVD i forhold til blu-ray - og dermed er filmen hurtigere overstået, noget man kan have glæde af ved en del film. :) Ved afspilning af en NTSC-DVD benyttes andre tricks, så den vil faktisk vises ved den korrekte hastighed.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 14:30 |
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bjur
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 15:42 |
Hørt mht. Pianisten er også klart en af mine yndlingsfilm, også har jeg lige været i Auswitch. Skræmmende oplevelse. Nå men on topic, så skal Braveheart bare hjem!
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 16:50 |
HEHE, Ja ja, man afspiller vel også biograf film optaget med 24 billeder i
sekundet, med 25 billeder i sekundet, dermed er filmen hurtigere overstået,
og rigtig mange biograf film ville havde god at det
|
 |
Asklepios
Guld medlem
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 20:56 |
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |
Asklepios
Guld medlem
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 20:57 |
Bjur skrev:
Hørt mht. Pianisten er også klart en af mine yndlingsfilm, også har jeg lige været i Auswitch. Skræmmende oplevelse. Nå men on topic, så skal Braveheart bare hjem!
| For at fortsætte lidt off topic, er selv lige kommet hjem fra Prag og Theresenstadt - også en spændende, skrææmende og uhyggelig oplevelse... Så Pianisten sad måske lidt hårdere end hvis man ikke havde set den.
|
De bedste hilsner Simon
Atlas Cables
|
 |