|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
.
Redigeret af flemming larsen - 05-September-2009 kl. 12:27 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Ok. Du skulle ikke have noget klinket, efter bruce havde skrevet om den? Der har godt nok været skrevet stolpe op og ned om den udgave, så det er nok derfra Naira har sin info, ligesom jeg. Jeg kan kun bekræfte, hvad der siges om udgivelsen. I mine øjne er den defekt og laves den ikke om, så er Sapphire betegnelsen, som skulle være et kvalitets logo, en parodi. Her er DigitalBits (Bill Hunts) syn på filmen: http://www.thedigitalbits.com/mytwocentsa171.html#glbh Her er to diskussioner på Highdefdigest: Blu-ray.com http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=112361 Og AVSForum: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1173155 Redigeret af Bruce - 02-September-2009 kl. 21:33 |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Jeg glæder mig til at høre , hvad du synes om den flemming MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
.
Redigeret af flemming larsen - 05-September-2009 kl. 12:27 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg glæder mig også. Det har været en af de film jeg har set frem til. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jeg må indrømme at jeg afventer og ser om selskabet ikke udgiver en ny version med alt den kritik denne release har fået.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Jeg syntes personligt at det er trist at Paramounts elite serie har fået så ringe modtagelse på de 2 første film.
Jeg skal ikke have nogle af dem, men Titanic bliver en af de næste til at komme på Sapphire series og hvis de laver lige så meget rod i den, så kan i komme til at opleve en voksen mand græde. Men jeg glæder mig til at høre meldingerne herinde. |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Ditto her. Den udgivelse rører jeg ikke med en ildrager |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jeg har ikke indtrykket af at der skulle være noget galt med Braveheart.
Det lyder måske lidt ondt, men egentligt passer det mig ganske glimrende. Som jeg forstår det, så prøvede man at spare på udgivelsen og genbrugte en gammel master. Det kan man måske slippe afsted med når det er en eller anden tilfældig udgivelse, men ikke når det er en film som Gladiator og slet ikke når det skulle forestille at være en eksklusiv udgivelse. Det lærer de forhåbenligt nu pga. markedets reaktioner og forhåbenligt betyder det langt bedre udgivelser fra dem i fremtiden.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Og som du selv skriver, så er det jo netop det der er helt forfærdeligt. Man lancerer Sapphire series fordi man vil gøre noget ekstra ud af Oscar filmene og så vælger man at spare. Paramount ved jo udemærket godt hvordan en Oscar vinder vil blive modtaget på markedet, Sapphire eller ej, så nytter det ikke noget at tage en slidt, gammel master og bruge en masse digitale værktøjer på den. Den slags film skal der kæles for ellers får man grupper på nettet på nakken. |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Spørgsmålet er jo så om det ikke er kalkuleret ind i deres beregninger , det kan da godt være at der er grupper fra nettet som ikke vil købe denne udgave , men hvis de andre 98% så køber den har de måske tjent det ekstra. Og mange , også herinde , vil jo bare se at det er en Sapphire udgave , og så kan det jo ikke blive bedre....Jeg vidste fex IKKE hvad Sapphire var da jeg så sådan en udgave i " se hvad der kom i postkassen " tråden , så det spurgte jeg så om , og svaret var at det var de eksklusive udgaver , hvor de havde gjort lidt mere ud af udgivelserne.... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Enig hopgreve Men Fifth Element blev trukket tilbage og Pirates of the Caribean rettet, selvom det igen var et fåtal, som kunne skelne skidt fra kanel. Hvis en mand som Robert Harris (fra HomeTheaterForum, anmelder og restaurerings ekspert af film) giver en film som Gladiator et skud for boven i hans anmeldelse, så er det en kommentar, der bliver lagt mærke til hos filmstudierne. Derfor må man håbe, at denne uges anmeldelser i den grad, tager filmen kærligt under behandling, så det opfordrer Paramount og Universal til at tage handling og måske rette op på deres fejl |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |