recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bravia 40U2000 til 10.900 i Bilka
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBravia 40U2000 til 10.900 i Bilka

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bkhansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Direkte link til dette indlæg Emne: Bravia 40U2000 til 10.900 i Bilka
    Sendt: 07-Marts-2007 kl. 13:39
Hej.
Dette TV kommer på tilbud i næste uge. Jeg har været heldig at kunne få det i dag til samme pris.

Men hvad siger i til tv'et? Er det ikke noget af det bedste i den prisklasse? Altså 8.000 - 11.000) ?
Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 22:45
Hvad skal du se på det? DVD? TV, PC, konsolspil?

Det er fint nok, uden tvivl. Meeeen, nu er jeg jo PDP-fan, selvom LCD dog er kommet meget stærkt efter fejl og diverse, så vil anbefale dig det nye PX70 fra Panasonic til 12-14.000 som kommer inden en uge eller 2. Hvis du skal se mange DVD-film, alm tv osv, vil du blive en del gladere for sådan et, det jeg ret sikker på. Konsol og PC kan sefølig også bruges til PDP med et rigtig godt resultat.
LCD er bare nærmest bygget til PC, konsol og andre statiske billederkilder, derfor er de stadig ikke helt optimale og/eller på højde med fx. PX70 når det kommer til DVD og TV i standard bitrate.

Skal dog lige siges at det afhænger meget af øjet som ser... Husk det. Jeg fx, kan da sagtens holde ud at kigge på et LCD antenne-tv billede. Men lidt irriterede er det nu alligevel.

Redigeret af Riot - 07-Marts-2007 kl. 22:47
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu