|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dani3295 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 22-Juni-2009 kl. 23:48 |
Har et sony 40" tv med bravia sync (SONY KDL-40w4000)
og en bluray afspiller med bravia sync (Sony BDP-S300B) De er forbundet med et hdmi-kabel men jeg kan ikke få play pause stop og spole funktionerne til at fungere på min fjernbetjening til tvet... kontrol af hdmi er slået til på begge produkter... kan det være at jeg skal prøve at opdatere firmware eller hvad er grunden til at funktionerne ikke virker ? Eller skal jeg indtaste nogle koder på en eller anden måde? .. Håber der er en der kan hjælpe mig... |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
BDP-S300 kører en ældre version af Bravia Sync end dit TV. Der er vist ingen andre der har fået det til at virke. Check sidste side på: Redigeret af Jwin - 23-Juni-2009 kl. 10:51 |
|
![]() |
|
Dani3295 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Mange tak for svaret... Havde nu håbet på et andet...
Vil prøve at opdatere min firmware tråden er jo snart et år gammel så kan da håbe at de har fundet en løsning.. Har godt nok mistet en del respekt over for sony hvis ikke det kan lade sig gøre.. :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |