recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar modtager ikke strøm :s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBærbar modtager ikke strøm :s

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Krazi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-December-2010
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar modtager ikke strøm :s
    Sendt: 08-Januar-2011 kl. 20:18
Hej allesammen :) Jeg har et problem med min bærbar (HP Pavillion dv6) , som jeg ikke selv kan løse. Det er sådan at førhen når man satte strømstikket i siden på bærbaren. Så lyste en lille pære, som viste at den var sat til og oplade, men så for et par uger siden, så gad mon bærbar ikke oplade, og pæren lyste heller ikke mere, men pæren blinker, med svagt lys, som om der er en løs forbindelse. Jeg troede bare at de var opladereb som ikke virkede mere, så jeg købte en ny.. Men der var ingen ændrig..... Så nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Nogle som har en idee til hvad der kan være galt, og hvordan det kan løses? Håber rigtig meget på svar! :) Vh Kris.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 20:27
Kunne godt tyde på at ladestikket i selve maskinen, som er loddet direkte på bundkortet, er gået løs. Sker oftest ved at man går ind i kablet mens det sidder i eller andre sammenstød i den stil. 

Kan vel fikses for omkring de 1000 kr. hvis det skal ordnes af en professionel. Ellers må du selv til at rode med det. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu