recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar som HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBærbar som HTPC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sloth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar som HTPC
    Sendt: 06-Juli-2005 kl. 23:06

Har nogen erfaringer med en bærbar som HTPC, findes der nogle med DVI udgang! de nye er jo temmelige støjsvage.

Mvh

Jesper

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3847
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 07:59
Jeg ved såmænd ikke om min nye bærbare IBM T42 1,7 GHZer støjsvag. Blæseren larmere mere end min Sony HX710. Den bærbare har som sådan ikke DVI men det er understøttet via Dockingstationen som har.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 09:27

Min Medion 42200 med 1,7 ghz Centrino M processor er fuldstændig lydløs. Til den bruger jeg en Hauppauge PVR USB 2.0 radio-/TVtuner + diverse programmer. Der kan desuden kobles en sattelittuner til via enten USB2 eller firewire. Det hele fungerer fint og løsningen er jo meget fleksibel. Den har også DVI udgang.

Flemming

Redigeret af fltk - 16-Juli-2007 kl. 14:51
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2005 kl. 16:25
Man kan godt få bærbare med DVI stik. Jeg husker ikke præcist hvilke modeller - hmm lad mig se: Måske Amitech Freenote 5200, kan fås med op til 100 GB HDD, kan måske ses i Electronic World. Og øhhh, jeg troede jeg havde en mere i ærmet, nemlig Vega+ 233, men det ser ikke ud til at den har DVI, men kan fås med op til 80 GB HDD.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Sloth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2004
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2005 kl. 16:55

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Man kan godt få bærbare med DVI stik. Jeg husker ikke præcist hvilke modeller - hmm lad mig se: Måske Amitech Freenote 5200, kan fås med op til 100 GB HDD, kan måske ses i Electronic World. Og øhhh, jeg troede jeg havde en mere i ærmet, nemlig Vega+ 233, men det ser ikke ud til at den har DVI, men kan fås med op til 80 GB HDD.

Tak for svarene, jeg kan også se at Dell laver en med 17" skærm og DVI ud, og op til 100GB HD, og det er bygget på en Centrino platform, jeg tror jeg skal prøve en bærbar, som jeg så laver til en HTPC med trådløs netværk. Og gerne helt lydløs....

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu