|
Bærbar som multimedie pc |
Besvar |
Forfatter | |
herognu
Super bruger Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 11:20 |
Jeg har nu en gammel bærbar og tænkte på, at købe en stationær multimedie pc, både så jeg
kan se HD på nettet, på en fx 21" skærm, men også så jeg kan høre musik via et ordenligt lydkort. Men så fandt jeg en anden mulighed, nemlig: Købe en netværksafspiller og D/A converter fx: http://www.hifiklubben.dk/ og slutte den til en forstærker. Så vidt jeg er orienteret så kan jeg via en fx bærbar med ovenstående netværksafspiller og D/A converter gå uden om lydkortet via det trådløse netværk, eller ved hjælp af USB for den sags skyld. Så langt så godt. Så er der der det andet krav nemlig skærmen: Kan jeg godt sætte en 21" skærm til en ny bærbar og se HD eller kræver det per definition en stationær pc med et stærkt skærmkort, da bærbare altid vil være for "svag"? Redigeret af herognu - 30-Januar-2012 kl. 09:36 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |