|
Bærbar til 3-3.500 |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2024 kl. 18:23 |
Min kollegas datter skal have ny bærbar
Hun har kig på den her - den skal bruges til studie - gymnasie - og sims - har i nogen (nye) hun tør ikke købe brugt i vil anbefale På forhånd tak
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Wheels
Bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Før i tiden plejede jeg altid at tjekke Internetforbrugeren.dks liste. Den opdateres desværre ikke længere, men rådene nederst under "Indkøbsøvelse" bruger jeg stadig - at tjekke hhv. processor og grafikkort på diverse benchmark-sites. Gør man det med den model, hun har kig på, ser det meget fornuftigt ud: Processoren giver et cpu-mark på 10930 (bør mindst være 4000, efterhånden sjældent et problem) Grafikkortet giver et g3d-mark på 1477 (bør mindst være 1000, til tider et problem) Men 15,6" er meget stor at have med i tasken... personligt ville jeg vælge en, der var max 14"
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
For sølle 500 kroner ekstra kan hun få en Dell Vostro 3520 med bedre processor, dobbelt så meget ram, bagbelyst tastatur, Gigabit Ethernet etc.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville simpelhen ofre de 1500 kr og købe sådan en.
Vi har lige selv gjort det til konen og det er en mega fed pc https://www.fleshop.dk/product/lenovo-thinkpad-t14-gen-3-141%E2%80%B3-fhd-touch-i5-16gb-256gb-ssd-brugt-a/ Vi kunne se at den vi fik var fra 2023, så der var fortsat 2 år garenti fra Lenovo på adressen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |