|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
||||||
du får ingen maskiner med 17" LED skærme til under 8K og med mindre man skal lave noget helt vildt heftigt på maskinen så er de sidste 4GB ram også komplet ligegyldige. Laver man til gengæld noget helt vildt heftigt - så ved man også at man skal ud og spendere langt mere end 8K for en ordentlig maskine. Du skrev endvidere der skulle være en officepakke med - og med mindre du kan undvære out-of-luck så sænker man automatisk rådighedsbeløbet til hardware med 2K. Ellers er det med 1K (eller 0,- hvis man kan overleve med openoffice - men som det lyder umiddelbart burde det være mere end rigeligt)
I stedet for at sidde og spille kort med alle mulige og umulige konfigurationer er det sg undskyld jeg siger det - langt lettere at hjælpe hvis vi får at vide hvad det er for nogle applikationer han skal arbejde i. og hvis det viser sig at der ikke er noget som helst der står mål med virkeligheden så må han enten gå på kompromis et sted eller spytte i kassen. |
|||||||
![]() |
|||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||||||
Den Toshiba jeg linkede til har LED skærm:
|
|||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||
![]() |
|||||||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6509 |
![]() |
||||||
Tror ikke helt det er LED skærm, men TFT med LED baggrundsbelysning...
|
|||||||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||||||
![]() |
|||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||||||
Findes der andre? Så vidt jeg ved er alt hvad man kalder LED skærme (undtagen OLED) LED baggrundsbelysning. |
|||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||
![]() |
|||||||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() |
||||||
Hey,
Ren nysgerrighed...hva f***** skal din far med 8 gb ram?
![]() Mvh,
David
|
|||||||
![]() |
|||||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Med 8GB RAM skal vi så også over i en 64bit Windows.
Umiddelbart lyder det som om at det er et spørgsmål om at få mest for pengene, men så skal vi også have at vide hvad den skal bruges til
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() |
||||||
Jeps. 32 bit kan aldrig bruge mere end 4gb. 64 bit Win 7 kan til gengæld bruge op til 196gb RAM
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
||||||
Man skal godt nok have nogle meget specifikke arbejdsopgaver før 8gb kan bruges til andet end at æde strøm. http://www.tomshardware.com/reviews/memory-module-upgrade,2264.html
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Lad os lige få trådstarter på banen med info om hvad computeren skal bruges til, så vi bedre kan hjælpe :)
|
|||||||
![]() |
|||||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||||||
God ide, for hvis kravet er 8GB ram, skal man jo være sikke på det er 64bit version er Windows 7 man bruge. |
|||||||
![]() |
|||||||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6509 |
![]() |
||||||
tusind tak for al input herinde, jeg er faldet over en vision computer fra mm-vision.dk som opfylder de fleste krav, jeg har fået ham til at slække på RAM kravet. Da han egentlig bare havde hørt at det var godt han ville også have SSD harddisk og USB 3.0 men jeg har fået ham på bedre tanker og han kommer nok til at lægge omkring de 10.000 for den. Sorry jeg ikke lige var så informativ, men vidste egentlig heller ikke hvorfor han ville have så mange ting i den da han mest bruger den til lidt arbejde og poker. Men han ville også rippe nogle cd´er og lægge dem ind på hans wd tv live boks...
|
|||||||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |