|
Bærbar til let gaming og hverdagsbrug |
Besvar |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2017 kl. 21:54 |
Hej,
Jeg vil gerne købe en bærbar til min nevø, som han kan bruge når han er på besøg. Han spiller meget WoW, så den skal kunne trække det spil sådan OK. Selvfølgelig ikke med +100 fps i store forsamlinger, men bare sådan OK 30-40 fps til noget hygge. Han ved godt, at han ikke kan spille seriøst når han er her, men det kunne være fint nok, at kunne give ham muligheden for at spille lidt. Mit budget er max 5.000-6000 kr. og jeg har set lidt på denne her Asus bærbar: Ikke at jeg har forstand på det, men den har nogle af de ting som jeg tror er godt, at den har. Bl.a. i5-processor, SSD og GeForce grafikkort. Men er der andre bærbare maskiner jeg bør overveje i stedet i samme prisleje? Edit: Link
Redigeret af ladiesman217 - 27-Marts-2017 kl. 21:55 |
|
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne overveje tilbuddet fra Elgiganten:
Den har (bl.a.) en noget bedre grafikprocesser.....
Redigeret af miri - 28-Marts-2017 kl. 13:30 |
|
miri
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |