|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Hvis du er hurtig er der 1 eksemplar af denne demomodel:
Bemærk! Det er med Windows Vista - ikke Windows 7, men den koster kun 3000. Og den vejer 3 kg.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
Hej Hvis du så samlinger de to du nævner der med denne. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=4178569 Hvad er så negativ/positiv imellem de 3 maskiner mvh |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Batteritiden. Den med længst tid er ASUS UL50. Den har 8-cellet batteri. Den billige ASUS og HP har 6-cellet. Den billige ASUS har det hurtigste grafikkort, men kun Windows Vista. HP'en bruger AMD cpu. De to ASUS er med Intel. - Jeg ved ikke om det betyder noget, men det gør den bærbare billigere at bruge AMD. (ASUS modellerne som sælges i Expert har alle AMD). Så jeg tror, at de ligger tæt på hinanden i ydelse. Det er mest batteritiden der er forskellig.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
Hej Risikoen for at den demo er min 5 år gammel og der med forkortet batteriets leve til væsentligt er nok stort. Og vedr. den dyre asus så har jeg ikke behov for den lange brugstid. Men jeg vil nok stadigvæk se mig om efter en toshiba med 7200rpm og 4gb pågrund af den lidt laver pris Kan godt forstå du råder mig asus har altid været mærket for mig. mvh |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Nu det med grafikkort hvordan er det rangeret hvis man vil have intel system mvh |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan du se her: Den røde spalte til højre er rangordenen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |