|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
CAVEAT - Jeg er af den holdning at en bærbar er en nødløsning, som man kun benytter, når man ikke har muligheden for at komme i nærheden af en "rigtig" computer. I lyder sgu som to fyrer, der pimper deres Fiat 127, og derefter mener at den er sej, fordi den har fået terninger i ruden, læderknop på gearstangen og "Dodge Viper"-striber.
![]() Det er blot lir til en simpel nødløsning af en computer i taler om, ikke?
![]() |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Der tager du nu voldsomt fejl. Jeg har ikke en Fiat 127 - og selvom jeg havde kunne jeg aldrig finde på at hænge terninger op eller andre sjove ting. Bilen skulle være som da den kørte fra fabrikken.
![]() Hvad angår bærbar, så opfatter jeg absolut ikke bærbare computere som en nødløsning. Bærbare computere kan være fuldtud lige så gode som stationære computere. Jeg har i hele mit computerliv, kun haft én stationær computer og resten har været bærbare. Nu jeg arbejder professionelt med byggeri, bruger jeg udelukkende bærbar og jeg arbejder altså i snit 50 timer om ugen. (Ok, der hvor jeg arbejdede før for 4 år siden, havde jeg stationær på kontoret). Og det fungerer super. En overgang havde jeg både stationær og bærbar herhjemme - men idag har jeg kun bærbar og det vil jeg blive ved med. Når jeg kigger efter computer, kigger jeg kun på bærbar - og jeg kigger mest efter specifikationer, men også efter flot og godt design. Så nej - en flot mus, der samtidig har de rigtige specifikationer er ikke bare lir.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Vi har haft en samtale om bærbar vs. stationær, hvis du ikke kan huske det, så er det blot at søge efter tidligere tråde med os. Vi er bestemt ikke enige, men det er jo dejligt, at det behøver vi heller ikke at være!
![]() Det var også mest for at drille. Selvfølgelig er en god mus et MUST! (Bare surt for jer, der kun har bærbare, at de bedste mus høre til den stationære verden...)
![]() Og trådløse mus er kun for folk, der skal bruge dem til bærbare. Ved siden af mit studie har jeg et supportjob, som IT-medhjælper, og der går ikke en arbejdsdag uden at en eller anden har et simpelt bruger problem med deres trådløse L-O-R-T!
![]() |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Ja kan kun give dig ret, en laptop er kun en nødløsning, ikke en maskine man kan arbejde på en hel dag uden eksternt skærm, tastatur og mus. Det er ivørigt heller ikke noget der anbefales ifølge arbejdstilsynet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Pas nu på! Du er her ved at bevæge dig ud i en længere diskution! Jeg har været der med Thorvald før, og så vidt jeg husker, så mener han, at han har en bedre ergonomisk arbejdsstilling med sin bærbare computer.
CAVEAT - det er taget fra min hukommelse, så undskyld hvis jeg lægger ord i munden på nogen, hvor det ikke er fakta.
Og for ikke at starte en længere debat igen, så husk lige den gamle Gruk mester!
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Nå - jeg kan da godt - og jeg har ikke taget skade...
![]() ![]() ![]() ![]() Ja nu du siger det, srnkrkgrd kan jeg godt huske vi har snakket om bærbar vs. stationær før. Nej vi bliver nok ikke enige, men det behøver vi heller ikke at blive - det er også fint med forskellige meninger for at colorere verden lidt. Og selvfølgelig må du gerne drille - godmodige drillerier, giver også verden kulør.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Shaft ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Ups! Det var ikke min hensigt at kick-starte et gammelt diskussion.
![]() Thorvald: Ved du om Razer Pro kan købes i elektronik-forretninger? Jeg har aldrig haft sådan en i hånden nemlig. Ellers ser den udmærket ud. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehehe, ups. Nå det gør jo ikke noget. Og jo Proshop har Pro Click musen. I de forskellige farver, dette er blot et eksempel.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nååh du mente nok i virkeligheden en fysisk forretning - det ved jeg ikke... Men du kan prøve at søge eller kigge på Razer Pro hjemmesiden om der er links til forhandlere.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |