recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bærbar til spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketbærbar til spil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kgpedersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2006
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: bærbar til spil
    Sendt: 23-Februar-2007 kl. 09:46

Jeg har fået tilbudt en bærbar gemmen arbejdet. Den skal kunne bruges til at spille på udover at arbejde på. Jeg har fået at vide af flere at den er rigelig kraftig til dette, men kan læse i flere indlæg her, at en bærbar ikke duer til spil. Det undrer mig lidt. Jeg ved godt at den ikke kan følge med de hurtigste stationære, men derfor kan den jo godt være rigelig god til spil.

Det er en hp pavil. dv9266ea

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=312899

kan jeg bruge den til spil eller hva??

Til top
boelle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-August-2004
Sted: Denmark
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 09:55

Nu er der stor forskel på bærbare computere og der er også forskel på hvad spil, man ønsker at spille.

Men fælles for de fleste spil, er at de kræver meget grafikkraft altså en hurtig grafikprocessor med rigeligt med ram.

Den angivne bærbare kan efter min mening sagtens bruges til spil, hvis det er en bærbar du er ude efter.

Du betaler ca. 5.000,- mere for denne bærbare end hvad en tilsvarende stationær pc koster. Samtidig fraskriver du dig retten til senere udvidelser (nye grafikkort, m.m.).   

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 10:06

Ja, jeg ved at skifte grafikkort er nærmest umuligt, men hvad med cpu. kan den skiftes senere??

Grunden til at jeg vil have en bærbar, er at jeg så kan sidde overalt i huset og spille/arbejde + at konen ikke vil have en stor kasse stående i stuen.

Jeg skal give 5500 for den. Arbejdet betaler resten.

Til top
boelle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-August-2004
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 10:22

Mig bekendt kan man ikke skifte cpu i sådan en fætter. Du kan smide noget mere ram i og evt. senere skifte harddisk, mere skal du ikke regne med at kunne skifte. Det har fordele og bagdele med bærbare

Men kun 5.500,- for denne, det er besnærende. Så kan man godt leve med at den er forældet om 3 år.  

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 10:34
ja, det syntes jeg også. Når jeg idag sidder med en 733 mhz og 32 mb grafikkort så bør den bærbare være fin til mig i et par år fremover
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 11:03
Go for it !!!
Til top

Besvar Besvar