|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JosyBoss ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 18:49 |
Har fået mig en bærbar pc med vista home premium og et hdmi stik.
Har prøvet at tilslutte den til mit Zepto pantheon 42" tv. Kan sagtens få billedet over men når jeg sætter den til 1080p bliver billedet for stort til skærmen og jeg kan hverken finde et sted at justere billed bredden og højden på tv'et eller pc'en. Ved i hvordan man gør? |
|
![]() |
|
JosyBoss ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Der er ikke en der kender et program der kan justere størrelsen?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvilken grafikchip?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Mobile intel(R) 965 Express Chipset Family
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Står der ikke noget om det i manualen til den bærbare? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du prøvet med disse indstillinger: EDIT her mener jeg har du prøvet ændre på disse indtillinger. Ved ikke om det hjælper, men prøv det Redigeret af MCenterFreak - 21-Oktober-2008 kl. 12:33 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
diazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Kører du dual eller Clone?
|
|
![]() |
|
![]() |
Spørger du mig elle JosyBoss?
|
|
|
![]() |
|
diazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
JosyBoss :)
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Har du tjekket om du kan slå overscan fra i menuen på TV'et?
Det lyder som om det er det, der er problemet. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ikke ændre det inde under aspect ratio options nej. kun med min laptop skærm den tillader det ikke med min eksterne skærm.
hvad vil Dual og Clone sige?? |
|
![]() |
|
![]() |
kan umiddelbart ikke se hvor man skal kunne gøre det inde i tv menuen men kan da lige prøve at kigge... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |