|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Skal jeg skille bærbaren ad og putte hdd'en ind i det kabinet, eller skal jeg koble den bærbare til kabinettet på en anden måde?
Beklager det dumme spørgsmål men har ikke så meget forstand på det
![]() Jakabov: Takker, har lige sendt dem en mail ![]() Redigeret af furious jt - 23-Juni-2010 kl. 12:43 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Var så lidt. :-)
Disken sidder somregel bag en plade, hvor du skal have 1-2 skruer af. Så piller du disken ud og smider den i det eksterne kabinet. Når du så plotter kabinettet til en anden maskine via usb eller andet dukker den op som en ekstern disk, og derfra er det bare at flytte det data du skal bruge.
|
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Axlon din HP kan godt reddes. Jeg har selv fixet min datters HP, der led af samme produktionsfejl.
Men det er desværre lidt kompliceret. Den skal skilles totalt af. Så man kan komme ind til grafikchippen. Denne skal så omloddes med en varmepistol (eller motherboardet skal bages i en ovn i 24 timer) og der skal laves ny køling af den. Ny køling løste jeg med en kobberplade og ny kølepasta.
Derefter samles det hele igen og så kører den - for en tid. For desværre er den nu et halvt år efter begyndt med samme bippen (biiiiip bip bip) ved opstart. Så jeg må på den igen.
Iøvrigt kan du løse det kortvarigt ved at pakke den ind i et tæppe så du tillukker udluftningsristene, og starte den op, og lade den stå en halv times tid. Dermed bliver grafikchippen så varm, at den lodder sig selv igen - for en tid. Den kan så startes igen, men problemet vender desværre tilbage.
Og ja, det er er kendt fejl, som du skriver. NVidia chippen er simpelhen lavet forkert, da den bliver meget varm og dermed slipper lodningerne.
Hvis du Googler på det findes du mange hits om emnet.
|
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
Queens Club ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hvad angår den oprindelige tråd, så prøv at fjerne batteriet og starte den alene med strømforsyning.
Det kunne jo også være batteriet, der er stået af. Det har jeg selv oplevet. / Jesper |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
It afdelingen på konens job kigger på den idag. Så må vi se hvad de dur til :)
Hvis ikke de kan finde fejlen så vil jeg prøve det I skriver. Først fjerne batteriet og virker det ikke, så må jeg købe sådan et kabinet og prøve at sætte hdd'en der i :)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
![]() |
Det ER skærmen som er stået af så køber en ny bærbar. Har købt sådan en fætter her: http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=133-55
Den kan tage både sata og ide diske. Men hvad er det for en som sidder i en bærbar, sata eller ide?
Har lige læst en lille test af den multi box, og det er åbenbart meget svært at få proppet harddiske i den. Jeg skal nok ende med at få ødelagt hele lortet, jeg har bare minus tålmodighed til sådan noget :)
|
|
7.2.4 atmosbio
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |