|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kgpedersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 23-Februar-2007 kl. 09:53 |
Jeg har fået tilbudt en bærbar gennem arbejdet: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=312899. Jeg vil bruge den som mediecenter pc, men så vidt jeg kan se er der ikke noget tv kort i. Kan man sætte sådan et i bagefter?? Og hvis man kan, så hvilket tv-kort. Billede kvaliteten er vigtig.
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Tja, det kommer jo an på mange ting - TV udbyder, hvor flytbar den skal være etc.
Hvis du ikke har noget imod en ekstern box og da pc'en har firewire, kan du hvis du har TDC eller Stofa søge på Firedtt, hvilket vil give dig den bedste kvalitet. Derudover kan man jo diskutere hvor relevant det er med en bærbar pc til media center, det skulle da lige være for pladsforholdene. |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
kgpedersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Tak for svaret. Grunden til at det skal være en bærbar, er at konen ikke vil have en stationær stående i stuen + at jeg skal bruge den til arbejde forskellige steder i huset. Hvorfor er det ikke relevant med en bærbar til mediecenter? Vi har ikke tdc eller stofa, men almindeligt bynet. |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Et media center er ret stationært, lidt ligesom en dvdoptager, de fleste bruger et media center som erstatning for andre optagere.
Du kunne jo prøve at vise konen nogle af de kabinetter man kan få til et media center, de ser ikke ret pc agtige ud. Er det ikke også din stue :-) lidt ligesom politik, man må lave kompromis for at få det til at fungere. |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved godt man kan få kabinetter som ligner almindelige anlæg, men problemet er at tilbuddet fra mit arbejde er enten en bærbar eller en klassisk stationær.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Til bærbar kan du få TV kort med enten USB2 eller firewire. Desuden fås de som indstikskort i PCMCIA format, såkaldt cardbus, så der er nok af muligheder at vælge imellem. Jeg vil da godt anbefale Hauppauges modeller, som fås både i analog og DVB-T udgave. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
ok, takker for svarene. Jeg må afklare med mig selv og konen, om det skal være en bærbar eller en stationær (hælder til bærbar)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |