|
Bærbar uden virksomt batteri - powerbank? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er dig der har computeren og ved om den kan lave via usb-c…… Kan den det? Hvis ikke, hvordan havde du så tænkt dig at koblen en powerbank til computeren? Klaus Redigeret af KlausDM - 01-Marts-2025 kl. 15:23 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
|
Det ved jeg ikke - det gik jeg bare ud fra at den kunne. Har aldrig prøvet det.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19627 |
|
Og er der afregnet moms/told osv i den pris? Siden “lugter” og ganske rigtigt, det er en Hongkong baseret virksomhed med en side der ligner at den er dansk….. Du er virker ganske givet, men igen - hvorfor i det hele taget blive ved med at lede efter alternativer? Så skal man til at slæbe rundt på en ekstra kasse, der igen indeholder en ukendt mængde energi…… Klaus
|
||
![]() |
||
|
Okay……. Klaus
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
|
Jeg leder ikke mere - jeg faldt over den, da jeg for nogle dage siden kiggede efter alternative leverandører til det interne batteri (som den hjemmeside vist også havde noget af) - og synes bare det så interessant ud at den var tilsluttet den egentlige strømindgang. Så den slags findes måske også. Interessant som i almen viden.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Nå men tænkte lige at give en opdatering for at runde det af. I starten af marts måned kiggede jeg ind på de forskellige sider, hvor jeg / vi havde fundet batteriet til min computer. Der hvor det var billigst var det så på tilbud med 15% rabat. Så der slog jeg så til. For ca. 1 uge siden fik jeg så åbnet computeren og skiftet batteriet. Jeg synes godt nok jeg havde lidt svært ved at få stikket til at sidde pænt fast og det så da heller ikke ud til at batteriet virkede. Computeren sagde godt nok at det var tilsluttet og på 100%, men hvis jeg forsøgte at køre computeren kun på batteri, var der ikke strøm. Så igår åbnede jeg så computeren igen og forsøgte at få stikket til at sidde bedre fast. Så nu virker batteriet - bortset fra at det kun lader op til 55%. Hvorfor ved jeg ikke, men tænker også det er ligemeget. Jeg har ikke tid til at bruge mere tid på det og om ikke andet, så er der batteri til et par timer, måske mere hvis jeg favoriserer batteri over ydeevne.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1420 |
|
Prøv at lade computeren kører helt tom for strøm, og derefter lade den helt op (hvis den vil).
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
|
Det har jeg gjort, i hvert fald ned til hvor den advarer om at der næsten ikke er mere batteri tilbage, men der ladede den også bare op til 55%. Sidder med den nu og arbejder, på batteri og vil køre den ned igen og så lade den igen.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Jeg har i øvrigt prøvet nu at downloade og installere Asus Battery Health Charging og sætte den til at lade batteriet til 100%. Så får vi se om den gør det eller om jeg måske skal ind i BIOS og checke nogle indstillinger, hvilket vist også er en mulighed baseret på en google søgning.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
|
hvor er batteri købt ? Temu ?
|
||
![]() |
||
|
Hahahahahahaha......
Nej - hos batteriekspert.dk: |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4992 |
|
Du skal bruge din 12 mdr garanti og få et andet batteri. Beskriv problemet med stikket til forhandler.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |