|
Bærbar: Vurdering af muligt køb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 10:52 |
Jeg er på udkig efter en bærbar til min kæreste.
Den skal primær anvendes til World of Warcraft, men andre MMO´s kan sagtens komme på tale. Vi har ikke finanserne til en ny og jeg kigger derfor brugt. Mere specifikt er det denne bærbar: MSI GS70 2PC-285NE 17,3 Full HD
i7-4710HQ
16GB ram
1tb+128gbssd
gtx860m 2gb...
Den er et år og 27 dage gammel. Jeg har fået den tilbudt til 4300 kr + forsendelse. Umiddelbart syntes jeg det virker som et okay køb, men i og med det er en bærbar er jeg lidt på udebane.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et rimelig køb, hvis tilstanden ellers er optimal. Den skal nok kunne drive spillet.
Men spørgsmålet er om du reelt kan få noget nyere, som kan løfte opgaven. Man kan immervæk få meget for 4300,- |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
17" og ordet "bærbar" harmonerer ikke sammen. - de kaldes slæbbare, men bortset fra det, så er specs særdeles høje - også i forhold til en ny, med mindre man punger ud for at få noget med geforce 940/60 og de maskiner får man altså desværre ikke til 4300.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Hvis ellers alt fungerer som det skal, så får du ret meget for pengene med denne Gamer MSI.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Mange tak for input.
Den er desværre blevet solgt til anden side i mellemtiden. Det er straffen for ikke at kunne tage en beslutning ![]() Det kan være jeg er heldig at handlen ikke bliver til noget.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |