|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mimame ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2008 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 14-Januar-2009 kl. 18:05 |
Hej alle sammen, jeg står og skal bruge en bærbar til skole brug.
den må gerne kunne lidt ekstre til et par gamle spil, men primært til skole brug hvad skal jeg købe? er helt på bar bund nogle foreslag ? pris 3000-4000 kr. Tak |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg ved godt at det sikkert lyder helt tosset, men jeg har til nogle venners datter netop købt en brugt IBM Thinkpad T41 hos www.brugtecomputere.dk: http://www.brugtecomputere.dk/product.asp?product=1643 Maskinen så nærmest ud som om den var ny og der har ikke været det mindste problem med den endnu. Det er altså en helt anden fornemmelse at have sådan en Thinkpad mellem fingrene.... Ældre spil vil den sikkert også kunne håndtere, men det er ikke nogen spillemaskine. Med venlig hilsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |