recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar(ødelagt skærm) som mediacenter ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBærbar(ødelagt skærm) som mediacenter ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2011 kl. 10:41
Nu ved jeg godt at du ikke ville skifte skærmen, men et nyt lcd panel koster 363 kr på ebay. 
Jeg har handlet hos dette firma et par gange, og der er en fin service.

http://cgi.ebay.co.uk/ACER-ASPIRE-1810TZ-11-6-LED-LAPTOP-SCREEN-/120587704840
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Point: 236
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2011 kl. 16:31
Det står da angivet i pund. Så det er vel nærmere 670 kr og fragt oveni nok 750 kr ?
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2009
Point: 236
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2011 kl. 22:56
Så vil jeg lige give en update. Jeg fik afleveret min bachelor denne sommer og det gik rigtig godt :) Så nu har jeg lidt mere tid til omdanne bærbaren til et mediecenter. En tidligere kommentar var at jeg kunne installere xmbc på min smartphone (wildfire) og bruge den til at styre xmbc på bærbaren. Men vil det også være muligt at "vække" bærbaren med det ? I stedet for at skulle gå over at tænde computeren ville det være fedt at kunne gøre det hele fra mobilen. WOL behøves jeg så at forbinde min nuværende bærbar til aceren? Eller kan jeg forbinde aceren med kabel til routeren og så vække den trådløs fra min anden bærbar? Håber det gav mening. 
På aceren vil alt min musik og film ligge og bruger nogle gange en del tid på at ordne id tags, album art osv. Det vil jeg helst ordne via fjernstyring på min anden bærbar så jeg ikke behøves at sidde i stuen klods op af fladskærmen. Fjernstyring kan vel både gøres trådløst og via kabel. Hastighed mæssigt er det sidst ved det bedste ?

Igen mange tak for de gode svar :)
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 377
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 10:31
Dette skrives uden at have læst de foregående indlæg, så håber ikke jeg skriver noget der ikke passer/er blevet svaret.

Med xbmc remote til android kan du vække din bærbar hvis den understøtter WOL...
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu