recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbart 'tv'
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bærbart 'tv'

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbart 'tv'
    Sendt: 15-Januar-2021 kl. 17:13
Vi har i min familie ikke TV da diverse ting bliver set på iPad (når det ikke er i hjemmebio'en). 

Jeg savner dog nogle gange at jeg feks kan sidde i sofaen med min datter og se et eller andet uden vi sidder med iPad i hånden og kigger. På den anden side gider jeg ikke have et TV hængende. 

Jeg mindes at man engang kunne få nogle større All-in-one computere med touch skærm og batteri og hvor den havde en form for fod så man kunne stille den alle steder. . De havde en størrelse omkring 23-28 tommer. 

Det ville være en fin løsning til et TV man kunne stille frem når der var behov. Gerne med Android. 

Ved I om sådan noget findes? Gerne omkring 21 tommer.

Det drejer sig ikke om flow-TV men DR app, Viaplay etc.


Redigeret af Jonas_h - 15-Januar-2021 kl. 17:14
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 18:11
Tror det bliver svært at finde - Lenovo, Asus m.fl. forsøgte sig for 7-8 år siden (har selv en gammel Flex 20, der aldrig kom til sin ret) uden den store succes. Og for et par år siden kunne man få en Samsung Galaxy View tablet på 18,4", men den er droppet igen.

Det nærmeste du nok kommer i dag er en transportabel løs skærm a la Asus Zendesk (15-16" m. batteri, men ikke touch), som f.eks. kan bruges sammen med en mobil. Og så kan man jo lige så godt købe en 2-i-1 bærbar.




Redigeret af longjohn2 - 15-Januar-2021 kl. 18:12
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 18:52
Nok nemmest med et lille camping TV.

Redigeret af Munch - 15-Januar-2021 kl. 18:56
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Tror det bliver svært at finde - Lenovo, Asus m.fl. forsøgte sig for 7-8 år siden (har selv en gammel Flex 20, der aldrig kom til sin ret) uden den store succes. Og for et par år siden kunne man få en Samsung Galaxy View tablet på 18,4", men den er droppet igen.

Det nærmeste du nok kommer i dag er en transportabel løs skærm a la Asus Zendesk (15-16" m. batteri, men ikke touch), som f.eks. kan bruges sammen med en mobil. Og så kan man jo lige så godt købe en 2-i-1 bærbar.


En 18" tablet ville have været en helt perfekt løsning. Øv. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 20:06
En monitor og en AppleTV, eller en Android Tv-boks (af den type Carsten anbefaler).
Boksen taper man fast på bagsiden af monitoren og slutter dem til en forlængerledning.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 20:15
Ny Philips model fra 2020 smart TV med netflix wifi browser, det hele samlet.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Ny Philips model fra 2020 smart TV med netflix wifi browser, det hele samlet.
Mangler bare batteriet. :/
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Ny Philips model fra 2020 smart TV med netflix wifi browser, det hele samlet.
Mangler bare batteriet. :/
I har vel en stikkontakt.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 21:11
Du har vel også et netværksstik i væggen et sted... Er det et argument for ikke at få WiFi i din laptop?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Du har vel også et netværksstik i væggen et sted... Er det et argument for ikke at få WiFi i din laptop?
Nej alt kører trådløst net her i huset.

Jeg havde ikke fået det indtryk at du ville have helt trådløst TV, for så er det bare en stor laptop du skal have.


Redigeret af Munch - 15-Januar-2021 kl. 21:15
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 15:19
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

https://www.licotronic.com/xoro-megapad-2704-v3/cat-p/c/p1000276393?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=shopping%20feed&utm_content=free%20google%20shopping%20clicks&gclid=CjwKCAiAuoqABhAsEiwAdSkVVNzASMIEsBg6a7dFJAyLPA7B2N8qZJnli3Jnt8fD78upSUNiu5wbcRoCmGkQAvD_BwE

Noget ala denne? Ser lidt suspekt ud dog. Både pris og producent..
Er der batteri i? Følger foden med, den vejer 6,9 kg, så ikke lige en tablet man sidder med. Ser også temmelig tyk ud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu