|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
SorensenS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() |
|
Har ikke modtaget mail fra dvdstrax om, at filmen skulle være afsendt.
Men den lå alligevel i min postkasse ![]() |
||
![]() |
||
Hustler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
|
øv min kom ikke idag fik en mail at den var sendt... så den ligger nok hos pest danmark |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
|
de nogle grippe her i julemåneden.. tror uden at vide det, at jeg har 3 film liggende hos pestDK.. hvoraf jeg fik brev med told på 185 kr for den ene. |
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Min lå i postkassen da jeg kom fra arbejde |
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Nogen der kan bekræfte om filmen skifter til IMAX format (1:78) i intro scenen og andre i løbet af filmen? og hvilken lyd på den skandinaviske version?
|
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Der er Dolby TrueHD 5.1 på ALLE versioner. Og der er heller ingen DK-tekst på den amerikanske version.
|
||
|
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Er ligeglad med dk tekster..... Vil bare ikke gå glip af IMAX scenerne i fuld billede |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
|
Ja den skifter imellem imax format 1,78:1 og 2,4:1, men....det gør intet...fed, fed, fed, fed film
|
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Genså selv filmen i går, og jeg kunne næsten sidde og smile hele tiden ![]() Det er simpelthen sådan en film, lyden er super fed, billedet står rigtig flot og filmen er ekstrem gennemført = Perfekt film ![]() Det undrer mig bare lidt, hvorfor det har lavet hele filmen i et format, i stedet for den skifter mellem dem. Nogen der har et svar på det? /Zirio Redigeret af zirio - 07-December-2008 kl. 11:18 |
||
![]() |
||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
|
Svaret ligger faktisk i Ekstra Materialet. "Filming In IMAX" tror jeg det hedder.. Eks. vejer det mindste steady-cam omkring 45kg, og kunne rumme 3min film, og så var der aldrig nogen der havde prøvet at optage action scener med dem før hehe. Men se det, det er ganske spændende! |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
jeg har stadigvæk ikke modtaget min
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |