recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Breaking news" -  The Dark Knight sendt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Breaking news" - The Dark Knight sendt

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Østergaard Østergaard skrev:

Hvis man kan "nøjes" med DVD så har den svenske elgiganten.se The Dark Knight til SEK 99. Det fås vist ikke billigere.

Iøvrigt er priserne for BluRay (dog ikke TDK) hos den svenske elgigant generelt de samme som i Danmark, nemlig 199, men da det er svenske, så svarer til DKK 140-145.

Hilsen Østergaard

Men de sender, så vidt jeg ved, ikke til Danmark. Der henviser de til den danske butik - og så er der jo ingen penge at spare. ;)
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 19:09
Jeg kan da som bonusoplysning fortælle at der er danske undertekster på den udgave de sender fra UK. Jeg bestilte på thehut.com og fik den til £14.43 inkl. forsendelse og det er jo ikke mere end ca. 130 kr. 

Jeg kan også nu se at det nu fremgår af play.com at den er med danske undertekster: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5375150/Batman-The-Dark-K night/Product.html

Redigeret af JohnH - 10-December-2008 kl. 19:17
Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 19:34

Oprindeligt skrevet af JohnH JohnH skrev:

Jeg kan da som bonusoplysning fortælle at der er danske undertekster på den udgave de sender fra UK. Jeg bestilte på thehut.com og fik den til 14.43 inkl. forsendelse og det er jo ikke mere end ca. 130 kr. 

Jeg kan også nu se at det nu fremgår af play.com at den er med danske undertekster: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5375150/Batman-The-Dark-K night/Product.html

Nu fik jeg min fra Amazon.co.uk ... også med dansk undertekster. Glæder mig til at børnene kommer i seng!

Jeg kom af med 165 kr. i alt med 25 % moms og fragt (og det hele er oplyst i båd GBP og DKK på min kvittering).

Jeg plejer at bestille alle min film fra Play.com men ville ikke ”push my luck” når så mange har været snuppet i told for nylig!

Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 22:31

Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Skiftet mellem 2.4:1 og 1.78:1 er dog hamrende irriterende!! 

Jeg har set en version uden IMAX scene skift. Der var hele filmen i 1:2,40 format. Syntes selv man får mere ud af filmen som anmindeligt ren 16:9 format altså 1:78,0. Hvor den stammer fra ved jeg ikke.

Nederen alt skal gøres endnu bedere, bare fordi filminstruktøren og filmselvskabet mener dette. Bare min mening.

Redigeret af Mr. Anderson - 10-December-2008 kl. 22:32
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
superdane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 22:39
Det er bare en rigtig fed film, har købt den i blockbuster på blueray til 199 dkk.
det er efter min mening go pris i dk på en ny udgivelsen.
Til top
mowa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 02:11

Oprindeligt skrevet af superdane superdane skrev:

Det er bare en rigtig fed film, har købt den i blockbuster på blueray til 199 dkk.
det er efter min mening go pris i dk på en ny udgivelsen.

Jeg købte den i en butik i Sverige i dag for 141,- danske, dobbeltdiskudgaven, nordisk udgivelse, dk-tekst.

Det må være dejligt at være dansk distributør af blu-ray - jeg tror man kan have et dejligt stort hus og en fin rød italiensk sportsvogn. :)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Status: Online
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 07:55

Nu så jeg "Dark Knight" i går aftes. Jeg synes ikke at IMAX sekvenserne gør noget som helst forkert. Rigtig god film, flot billede og formidabel lyd.

Det eneste der med skræk slog mig efter at jeg havde set filmen var jo, at vi i dag lever i en verden, hvor filmen jo faktisk ikke længere er fantasi - der findes bare ingen Batman

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
superdane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af mowa mowa skrev:

Oprindeligt skrevet af superdane superdane skrev:

Det er bare en rigtig fed film, har k�bt den i blockbuster p� blueray til 199 dkk.
det er efter min mening go pris i dk p� en ny udgivelsen.

Jeg k�bte den i en butik i Sverige i dag for 141,- danske, dobbeltdiskudgaven, nordisk udgivelse, dk-tekst.

Det m� v�re dejligt at v�re dansk distribut�r af blu-ray - jeg tror man kan have et dejligt stort hus og en fin r�d italiensk sportsvogn. :)

Nu er det jo ikke alle der bor tæt på vort svenske broderfolk. Der må vi nøjes med at bo på den europæiske fastlandssokkel

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu så jeg "Dark Knight" i går aftes. Jeg synes ikke at IMAX sekvenserne gør noget som helst forkert. Rigtig god film, flot billede og formidabel lyd.

Det eneste der med skræk slog mig efter at jeg havde set filmen var jo, at vi i dag lever i en verden, hvor filmen jo faktisk ikke længere er fantasi - der findes bare ingen Batman

Uha det lyder foruroligende Hother. Har du overvejet at flytte til et mere roligt sted i DK, f.eks. Jylland  

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Uha det lyder foruroligende Hother. Har du overvejet at flytte til et mere roligt sted i DK, f.eks. Jylland  

Ja - har du plads?

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 12:13
Ja da, du er velkommen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja da, du er velkommen

fornemt
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu