recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Breaking news" -  The Dark Knight sendt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Breaking news" - The Dark Knight sendt

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Skiftet mellem 2.4:1 og 1.78:1 er dog hamrende irriterende!! 

Så den i går, er fuldstændig enig.
Ellers syntes jeg heller ikke billedkvaliteten var høj, set i lyset af filmens budget.
SVP03
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 12:45
Dark Knight er ikke nogen referenceudgivelse på Blu-ray, som det burde have været. I de scener der ikke er IMAX, er billedet ødelagt at Edge Enhancement og digital støjreduktion, der seriøst forringer billedkvaliteten.

Redigeret af Naiera - 12-December-2008 kl. 21:11
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Status: Online
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 12:54

Ja jeg klager bestemt ikke over billedet. Jeg mener at det er både klart, skarpt og detaljeret.

Sådan er vi jo så forskellige

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 13:29
Det er sikkert et fint billede, men det BURDE og KUNNE have været langt bedre, hvis man ikke havde ødelagt det med EE og DNR. Det er fuldstændig åndssvagt at påføre sådanne ting, for at folk med 32" LCD tv også skal synes at det ser 'skarpt' ud.

Det er en farlig tendens, det med at påføre tonsvis af EE og DNR. Hvis folk ikke brokker sig, og anmelderne bare bliver ved med at smide 4,5 og 5/5 efter billedsiden på udgivelser som TDK, så ender vi med at alle Blu-ray-udgivelser får sådan en spand bæ smidt over sig, og det ville dælme være sørgeligt.
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2008 kl. 19:47

Fuck postdanmark, lige fået en toldopkrævning på 183kr, sjove af det hele er de skriver afsendelseland stor britanien og samtidigt skriver de kun toldopkrævning når beløbet kun er på 140kr? skulle der måske have stået momsopkrævning.

har jeg en chance mod dem når deres oplysninger er total misvisende.

er afsendelseslandet stor britanien er det jo en fejl fra dem af og samtidigt siger loven at alt under 160kr ikke kan opkræves told på.

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2008
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2008 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

Fuck postdanmark, lige fået en toldopkrævning på 183kr, sjove af det hele er de skriver afsendelseland stor britanien og samtidigt skriver de kun toldopkrævning når beløbet kun er på 140kr? skulle der måske have stået momsopkrævning.

har jeg en chance mod dem når deres oplysninger er total misvisende.

er afsendelseslandet stor britanien er det jo en fejl fra dem af og samtidigt siger loven at alt under 160kr ikke kan opkræves told på.

Det kommer jo an på, hvor i Storbritannien de har sendt fra. For der er nemlig told, hvis pakken sendt fra de britiske kanaløer Jersey og Gurney
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2008 kl. 19:55

det fremgår jo ikke af deres brev, ergo er det Stor britanien som er fra eu.

Og nej pakker under en værdi af 160kr skal ikke toldopkræves men momsopkrævet, hvilket er noget helt andet.

Så hvis man møder ned på posthuset med dokumentation at de ikke kan må toldopkræve mig for beløb under 160kr, har man ikk en chance så.

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2008
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2008 kl. 19:57
Prøv og tag derned så
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2008 kl. 19:59

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Dark Knight er ikke nogen referenceudgivelse på Blu-ray, som det burde have været. I de scener der ikke er IMAX, er billedet ødelagt at Edghe Enhancement og digital støjreduktion, der seriøst forringer billedkvaliteten.

Kan ikke være mere enig. Billedkvaliteten er middelmådig pånær i IMAX billederne. Der er de til gengæld hamrende flotte, bare synd at det er meget lidt af tiden.

Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2008 kl. 20:00
okay synes den stod hammer godt på min HD750, virkelig en dybdeskarphed der vil noget og de mørke scener står bare detaljerigt med inky black :D
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu