|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
minappelsin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 26-Februar-2008 kl. 22:18 |
|
På trods af, at det er ved at være den gængse opfattelse, så er bredbånd IKKE en standardvare. |
||
![]() |
||
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|
Den artikel er da vist skrevet af en TDC ansat |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Ja, TDC har nogle helt fantastiske tilbud. Man kan leje en trådløs router for 50 kroner om måneden!! Oprettelse er kun 125 kr om måneden. Ok, der følger en sikkerhedspakke med, men der er masser af glimrende gratis antivirus programmer, og ICF er såmænd en udemærket firewall. Jeg vil endda sige at med en NAT router behøver man ikke ICF, og så slipper man for de problemer som den giver.
Let's do the math... Jeg har lige købt en WRT54GL for 440 kroner, som er en bedre router, specielt med alternativ firmware. Efter (440-125)/50 = 6.3 måneder er der break-even mellem at eje og leje en router, og TDC leje-kunderne skal fortsat betale. Fedt.... for TDC. ![]() Og... det bliver værre. Skal man grine eller græde? Nok ligemeget, sålænge man ikke betaler. ![]() Redigeret af JesperLund - 26-Februar-2008 kl. 23:44 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Personligt kan jeg stadig ikke se det brede i bredbånd når linien er asymetrisk i upload og download. ADSL 1, 2 eller 3 hvem tæller (her tænker jeg TDC) |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Der er dog kommet VDSL med symmetriske hastigheder fra Talibanmark... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
The search is over! This man is the next:
EMPLOYEE OF THE MONTH!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BAH! |
||
Anders
|
||
![]() |
||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Hvor ser du dem henne ? det er da ikke symetrisk at have 50 mb download og 2 mb upload fx? |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |