|
Bredbånd - kan det virkeligt ikke gøres billigere? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Lars
Tak for dit indlæg og for forklaringen deri. Du lyder teknisk meget velbegavet, så den del af diskussionen vil jeg ikke gå ind i, da jeg hurtigt vil komme til kort - men det er da dejligt at høre, at man hos YouSee tilsyneladende er opmærksomme på muligheden for på sigt at få flere bredbåndskunder ind, uden at tvinge dem til at købe TV-pakker. Og ja, jeg bor i et Stofa-område, men kan sagtens få YouSee hvis jeg ønsker at gøre brug af det fri konkurrence-tilbud, som påbedutter mig også at købe deres TV-pakker, hvilket jeg så har valgt ikke at gøre brug af. |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Du kunne måske overveje at gå lidt ned i hastighed.
|
||
![]() |
||
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
|
Jeg fik at vide hos kundeservice, at jeg kunne beholde min 30/30 til samme pris, når deres fiber bliver til Stofa.
|
||
![]() |
||
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
|
Jeg har også 30/30 hos SE. Jeg har kun modtaget postkort, men på SE's hjemmeside kan jeg se de kommende hastigheder og priser.
20/20 Mbit kommer til at koste 244 kr., mens næste trin er 40/40 Mbit til 322 kr. Jeg tror, jeg nupper 20/20 Mbit og på den måde får jeg en lille besparelse ift. i dag. Familiens internetvaner dækkes fint af 20/20 Mbit. På den måde får vi stadig dækket vores behov, og SE går glip af lidt indtjening. |
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19805 |
|
Så har du jo selv valgt at låse dig til en given udbyder. Klaus |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Jeg har nyligen været med til at renovere en lejlighed, hvor både fjernsyn og internet kommer via coax (youSee) Alligevel førte vi fastnettet ind i det 'teknikskab', hvorfra coax* fordeles til flere rum og hvor den trådløse kable-tv router er placeret. Der er ingen aktiv fastnettelefon, men nu er det meget let, at gå fra coax til kobber internet - nærmest bare at bestille det og så udskifter kabel-tv routeren med en ny xDSL router. Lars ![]() Redigeret af reslfj - 17-Februar-2014 kl. 04:12 |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |