|
Bredbånd og opsigelses Fullrate.dk |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 18-December-2008 kl. 16:32 |
Det er muligt, men de har haft alle muligheder for det. Det er først nu her hvor jeg har forlangt abonnementet ophævet og jeg er ved at sende sagen til ankenævnet at de overhovedet viser bare en smule interesse. Men jeg mener bare at de har forpasset deres muligheder og jeg ønsker jo ikke længere at være kunde hos dem. Og det er nu ikke fordi jeg vil have et bedre produkt andet steds. jeg går tilbage til min gamle udbyder som tager den samme pris som fullrate og det endda for en hastighed, der er halv så hurtig... men der var der da i det mindste stabil forbindelse og god kundeservice. |
|
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 18-December-2008 kl. 17:59 |
Da jeg meldte mig til Fullrate (over nette), fik jeg oplyst hvor høj
hastighed, jeg kunne forvente på mit net, og derfor kunne jeg bestile en hastighed der passe, og der er jo ingen grund til at batale for meget. Ved ikke om du køre trådløs, og hvilken compute du bruge, hvis det er Mac, kan der netop værre problmer (som du beskriver) med opdate 10.5.5 og trådløs netværk. Redigeret af Startrek - 18-December-2008 kl. 18:00 |
|
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 18-December-2008 kl. 18:14 |
Nu er det sådan at der er mål til at jeg sagtens kan have en 8mbit forbindelse (ja 20mbit hvis det skulle være), mere er det nu ikke.... Jeg kører tådløs, men havde ingen problemer med den gamle trådløse forbindelse, jeg brugte Jeg bruger windows vista... Men det er jo egentlig ikke det der er problemet. Problemet er, at de ikke hjalp mig, da jeg havde behov for det. Nu har jeg ikke længere behov for deres hjælp, da jeg har opsagt mit abonnement. Et abonnement som de ikke vil opsige, selv om de har misligeholdt deres forpligtigelser. |
|
slettet.18124
-- Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
Sendt: 18-December-2008 kl. 20:33 |
- Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 13:50 |
|
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 18-December-2008 kl. 21:26 |
Det er fint nok du kommer med en kommentar, men husk lieg at læs det hele i gennem så ;-) 1. Jeg HAR givet dem chancer, de har bare ikke reageret på mine henvendelser. Først da jeg opsagde mit abonnement skrev de tilbage! 2. jeg ER, som også skrevet tidligere, blevet klar over, at teleselskaber, har en undtagelse, heldig for dem, fra 14 dages reglen. 3. Men når produktet ikke virker og de ikke svarer på mine henvendelser mener jeg, at jeg er i min gode ret til at ophæve abonnementet. Så kan det ikke nytte noget, at de først her 3 dage efter jeg opsagde mit abonnement kommer krybende med bare en smule hjælp. Så er det for sent. Jeg har ganske kort ikke fået det jeg har bestilt og betalt for, og derfor mener jeg, at de har misligeholdt kontrakten. Og i sådanne et tilfælde kan man godt opsige en aftale. |
|
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Sendt: 19-December-2008 kl. 06:45 |
uhm du blev aktiv den 2/12 og de opsagde den 14/12 ok det er 12 dage men, hvis jeg i forvejen havde hørt at der var problemer med fullrate, (det mener jeg ikke at er tilfælde), ja så kan jeg forstå at du reagere hurtigt men, når det så endelig kommer ud af busken så giv da en chance. men ok der kan jo være ting jeg ikke kan se god jul mvh Janb |
|
Mvh Jan B
|
|
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 19-December-2008 kl. 10:29 |
Go jul til dig også :-) Nu reagere jeg rimelig hurtig fordi de ikke svarer på mine henvendelser omkring support. Hvis de havde svaret og hjulpet mig på det tidspunkt havde historien været en anden. For at det ikke skal være løgn har jeg nu også modtaget en faktura, hvor de opkræver mig for december, januar og februar.... December, januar (betales under protest) er sådan set ok, men da man betaler månedsvis forud, kan jeg ikke se, hvorfor jeg allerede skal betale for februar nu... Det forsætter bare
|
|
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 19-December-2008 kl. 18:52 |
Du har skrevet til dem d. 14 og d. 16 - er det ikke lige lovligt lidt tid at give dem for at hjælpe dig?
Med yousee kan det tage næsten en uge at få svar, så mon ikke du burde tage og finde julehumøret frem og være lidt mere tålmodig? |
|
centric
Super bruger Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Sendt: 19-December-2008 kl. 19:09 |
Jeg må indrømme jeg synes også de er for hurtigt ude. Jeg har gode erfaringer med Fullrate og har også brugt deres forum til at få svar/hjælp efter lukketid.
Hvis du bliver nødt til at betale for de 6 måneder kan jeg da gøre opmærksom på du kan spare nogle dage: http://www.comon.dk/news/fullrate.taber.klagesag_37750.html |
|
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 19-December-2008 kl. 23:44 |
Hej Kan se at jeg har skrevet d. 14.12.2008 som første gang. Det var faktisk anden gang jeg skrev til dem. Første gang skete d. 11.12.2008. Og i realiteten kontaktede de mig først om support på problemet i går d. 18.12.2008 At andre forhandlere skulle have samme kundeserviceniveu som yousee kan jeg ikke lige se skulle været en god ting..... Redigeret af ha9953 - 19-December-2008 kl. 23:55 |
|
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 19-December-2008 kl. 23:51 |
[QUOTE=centric]Jeg må indrømme jeg synes også de er for hurtigt ude. Jeg har gode erfaringer med Fullrate og har også brugt deres forum til at få svar/hjælp efter lukketid. Hej Tak for linket Ja det er bare endnu et tegn på at de ikke er så fine i kanten. At forsætte en praksis selv om teleankenævnet har sagt noget andet.... Dette kommer med i min klage til teleklagenævnet. Go jul
|
|
Thomas1974
Bruger Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Belgien Status: Offline Point: 143 |
Sendt: 20-December-2008 kl. 00:29 |
en lidt mindre uforsonlig stil ville nok gavne. Har kun gode erfaringer med fullrate, men sviner man folk til, får man jo igen af samme skuffe. |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |