recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bredbånd og opsigelses Fullrate.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBredbånd og opsigelses Fullrate.dk

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2008 kl. 16:32

Oprindeligt skrevet af Callie Callie skrev:

Det hjælper i hvert fald ikke din sag i teleankenævnet, at du ikke tillader dem at prøve afhjælpning.

Det er muligt, men de har haft alle muligheder for det.

Det er først nu her hvor jeg har forlangt abonnementet ophævet og jeg er ved at sende sagen til ankenævnet at de overhovedet viser bare en smule interesse.

Men jeg mener bare at de har forpasset deres muligheder og jeg ønsker jo ikke længere at være kunde hos dem.

Og det er nu ikke fordi jeg vil have et bedre produkt andet steds. jeg går tilbage til min gamle udbyder som tager den samme pris som fullrate og det endda for en hastighed, der er halv så hurtig... men der var der da i det mindste stabil forbindelse og god kundeservice.

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2008 kl. 17:59
Da jeg meldte mig til Fullrate (over nette), fik jeg oplyst hvor høj
hastighed, jeg kunne forvente på mit net, og derfor kunne jeg bestile en
hastighed der passe, og der er jo ingen grund til at batale for meget.

Ved ikke om du køre trådløs, og hvilken compute du bruge, hvis det er
Mac, kan der netop værre problmer (som du beskriver) med opdate
10.5.5 og trådløs netværk.

Redigeret af Startrek - 18-December-2008 kl. 18:00
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2008 kl. 18:14

Nu er det sådan at der er mål til at jeg sagtens kan have en 8mbit forbindelse (ja 20mbit hvis det skulle være), mere er det nu ikke....

Jeg kører tådløs, men havde ingen problemer med den gamle trådløse forbindelse, jeg brugte

Jeg bruger windows vista...

Men det er jo egentlig ikke det der er problemet.

Problemet er, at de ikke hjalp mig, da jeg havde behov for det.

Nu har jeg ikke længere behov for deres hjælp, da jeg har opsagt mit abonnement.

Et abonnement som de ikke vil opsige, selv om de har misligeholdt deres forpligtigelser.

Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2008 kl. 20:33

-

Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 13:50
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2008 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Det er hvis dig der har fat i den korte ende her, forstået sådan, at du har taget din forbindelse i brug, derfor kan du ikke opsige dit abb. hos Fullrate, står også klart og tydelig.

En anden ting er at du ikke har givet dem en chance for at få målt din linie, noget tyder på at den er sat for højt, derfor er den ustabil.

Du kan sende en mail til Fullrate om dit problem, der er et skema på deres side til det, hvis du ikke kan komme i kontakt over telefonen, jeg har både kontaktet dem via email og telefon, uden problemer, hvis der er et problem med noget har de løst det for mig.

For mig lyder det til du ikke lige har haft den største tålmodighed, og givet dem en reelt chance for at løse et problem, inden du straks truer med en opsigelse, jeg havde nok valgt en mere diplomatiske måde at få løst dette problem på.

Du vinder ikke noget ved at klage til teleankenævnet, du vil få at vide du har taget linien i brug og derfor hæfter dig for 6 mdr.

Det er fint nok du kommer med en kommentar, men husk lieg at læs det hele i gennem så ;-)

1. Jeg HAR givet dem chancer, de har bare ikke reageret på mine henvendelser. Først da jeg opsagde mit abonnement skrev de tilbage!

2. jeg ER, som også skrevet tidligere, blevet klar over, at teleselskaber, har en undtagelse, heldig for dem, fra 14 dages reglen.

3. Men når produktet ikke virker og de ikke svarer på mine henvendelser mener jeg, at jeg er i min gode ret til at ophæve abonnementet. Så kan det ikke nytte noget, at de først her 3 dage efter jeg opsagde mit abonnement kommer krybende med bare en smule hjælp. Så er det for sent. 

Jeg har ganske kort ikke fået det jeg har bestilt og betalt for, og derfor mener jeg, at de har misligeholdt kontrakten. Og i sådanne et tilfælde kan man godt opsige en aftale.

Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2008 kl. 06:45

uhm du blev aktiv den 2/12 og de opsagde den 14/12 ok det er 12 dage men, hvis jeg i forvejen havde hørt at der var problemer med fullrate, (det mener jeg ikke at er tilfælde), ja så kan jeg forstå at du reagere hurtigt men, når det så endelig kommer ud af busken så giv da en chance.

men ok der kan jo være ting jeg ikke kan se

god jul

mvh Janb

Mvh Jan B
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2008 kl. 10:29

Go jul til dig også :-)

Nu reagere jeg rimelig hurtig fordi de ikke svarer på mine henvendelser omkring support. Hvis de havde svaret og hjulpet mig på det tidspunkt havde historien været en anden.

For at det ikke skal være løgn har jeg nu også modtaget en faktura, hvor de opkræver mig for december, januar og februar....

December, januar (betales under protest) er sådan set ok, men da man betaler månedsvis forud, kan jeg ikke se, hvorfor jeg allerede skal betale for februar nu...

Det forsætter bare

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2008 kl. 18:52
Du har skrevet til dem d. 14 og d. 16 - er det ikke lige lovligt lidt tid at give dem for at hjælpe dig?

Med yousee kan det tage næsten en uge at få svar, så mon ikke du burde tage og finde julehumøret frem og være lidt mere tålmodig?
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2008 kl. 19:09
Jeg må indrømme jeg synes også de er for hurtigt ude. Jeg har gode erfaringer med Fullrate og har også brugt deres forum til at få svar/hjælp efter lukketid.

Hvis du bliver nødt til at betale for de 6 måneder kan jeg da gøre opmærksom på du kan spare nogle dage: http://www.comon.dk/news/fullrate.taber.klagesag_37750.html
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2008 kl. 23:44

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Du har skrevet til dem d. 14 og d. 16 - er det ikke lige lovligt lidt tid at give dem for at hjælpe dig?

Med yousee kan det tage næsten en uge at få svar, så mon ikke du burde tage og finde julehumøret frem og være lidt mere tålmodig?

Hej

Kan se at jeg har skrevet d. 14.12.2008 som første gang. Det var faktisk anden gang jeg skrev til dem. Første gang skete d. 11.12.2008. Og i realiteten kontaktede de mig først om support på problemet i går d. 18.12.2008

At andre forhandlere skulle have samme kundeserviceniveu som yousee kan jeg ikke lige se skulle været en god ting.....

Redigeret af ha9953 - 19-December-2008 kl. 23:55
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2008 kl. 23:51

[QUOTE=centric]Jeg må indrømme jeg synes også de er for hurtigt ude. Jeg har gode erfaringer med Fullrate og har også brugt deres forum til at få svar/hjælp efter lukketid.

Hvis du bliver nødt til at betale for de 6 måneder kan jeg da gøre opmærksom på du kan spare nogle dage: http://www.comon.dk/news/fullrate.taber.klagesag_37750.html[ /QUOTE]

Hej

Tak for linket

Ja det er bare endnu et tegn på at de ikke er så fine i kanten. At forsætte en praksis selv om teleankenævnet har sagt noget andet....

Dette kommer med i min klage til teleklagenævnet.

Go jul

Til top
Thomas1974 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2006
Sted: Belgien
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 00:29
Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Men sjovt nok har jeg lige haft et opkald fra en af deres supportere efter jeg har skrevet et kritisk indlæg på deres forum..

Men, da jeg er ved at sende sagen til teleankenævnet, og de ikke svarede tilbage på mine oprindelige henvendelser om support, ja så meddelte jeg ham, at jeg har mistet min tro på deres formåen og derfor ikke kunne bruge hans opringning til noget.

Lidt hårdt måske, og måske skulle jeg have accepteret denne hjælp nu, men mener bare de har forspildt deres chance...

en lidt mindre uforsonlig stil ville nok gavne. Har kun gode erfaringer med fullrate, men sviner man folk til, får man jo igen af samme skuffe.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu