|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
lunde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 16-Januar-2009 kl. 07:55 |
|
Hej alle,
Nu har jeg efterhånden set en masse sider igennem fra "hvad kom der med posten idag" tråden, og en del skriver at der er forskel på om det er brede eller smalle BR covers filmene kommer i, alt efter hvor de bestiller dem. Troede ikke der fandtes forskellige slags covers? Er det fra specifikke sider/lande hvor der er forskel på covers? Eller er det bare enten eller når man bestiller? Redigeret af lunde - 16-Januar-2009 kl. 11:46 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
UK bruger brede covers der er lige så brede som DVD covers og i øvrigt identisk i størrelse med covers til PS3 spil.
US bruger smallere covers og i Danmark bruger de fleste de smalle, men Scanbox og vist nok også Universal bruger de brede. Fox (SF Film) har også enkelte gange brugt et bredt cover. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Der er åbenbart 3 forskellige tykkelser, ikke bredder Film leveres dog ikke i 7 mm. Men Flemming Larsen ved hvor de kan købes Redigeret af Kampus - 16-Januar-2009 kl. 11:26 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Dvs. at det er ret tilfældigt, hvad man modtager alt efter hvilken film som man bestiller? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det er det, ja. Det eneste man kan være sikker på er når der bestilles fra UK, så er det de tykke 14 mm. Og film købt i f.eks Blockbuster kan også meget vel være i de tykke covers, da de også sælger import film. Redigeret af Kampus - 16-Januar-2009 kl. 11:37 |
||
![]() |
||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
|
ja det kan man godt sige, dog er de fleste danske covers de tynde. jeg gør selv det at jeg skifter cover til de tynde når jeg får nogle af de tyke. dog kun hvis det er single disc. da jeg ikke har tynde dobbelt covers. så har lidt tyke covers os ![]() ![]() og som der bliver nævnt så bruger Flemming Larsen de helt tynde 7 mm covers. syntes jeg dog er alt for tyndt. men hans samling er os væsentlig større end min ![]() ![]() Redigeret af MC_Disko - 16-Januar-2009 kl. 11:38 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og så skulle du måske lige rette overskriften til BD covers. Blu-ray Disk = BD |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvor henne køber du så de tynde covers, som du bruger til at skifte ud? Bliver coveret så ikke skævt deri, når du skifter til tynde covers, hvis coveret oprindeligt er lavet til et tykkere cover? |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Jeg køber de tynde covers her. http://www.nierle1.com/dk/artikel/5755/Blu-Ray_DVD-Kassette_ bla__7_mm_-_10_Stk.html Nogle af dem skal så skæres lidt til i kanterne, mens andre passer lige over i. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
For for det ikke skal værre lyv, så lev. nogle BD film i "Tin" cover
![]() Men det er hvis ret tifældig hvilken cover en film blive lev. i (vel efter hvordan de blive udgivet (hvilkne land og selskab)). |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |