|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
twinman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-November-2006 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
Mail-adressen til Yousee er: kundeservice@yousee.dk Jeg ved godt at jeg bare kan ringe, men jeg har bedre erfaringer med mail til Yousee |
|||
![]() |
|||
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
||
Nå så fik jeg endelig en mail fra Yousee...... Og nu havde jeg lig skrevet til Yousee og spugt hvorfor jeg ikke havde modtage hverken brev eller mail.... Nå sådan kan det gå..... Håber at brevet kommer i morgen... |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
||
Jeg har heller ikke modtaget noget, og nu er der sendt mail til yousee.
Det er jo et fornuftigt tilbud |
|||
![]() |
|||
Ulle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2005 Status: Offline Point: 289 |
![]() |
||
Skal man så bare sende en mail til dem, hvis man ikke har modtaget noget brev? Og i øvrigt, hvordan har nogle af jer købt jeres Sagem81 fra TDC's site uden at få et kort med? Jeg fik tilsendt et kort sammen med Sagem81, til trods for at jeg havde et i forvejen. Og de havde mere end svært ved at forstå hvorfor jeg ikke ville ha' deres kort. Det var nærmest min skyld fordi jeg havde købt den online, hvor kortet automatisk fulgte med, og bla bla. Nå, men det lyder som et udmærket tilbud, det som er beskrevet i denne tråd. Nu skal jeg så bare have sådan et brev først. Og jeg ville da klart vente på den med HDD. Der lader jo til at være kæmpe problemer med den anden. Problemer som jeg ikke lige har haft på Sagem81. Den har så helt andre problemer, men det er en anden sag. |
|||
![]() |
|||
twinman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-November-2006 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
Jeg har lige modtaget mit brev fra Yousee, men der medfulgte ikke en svarkuvert, som der stod i brevet. Skal jeg bare sende kuponen til Yousee kundeservice, hvad siger i der har sendt den?
|
|||
![]() |
|||
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
||
Jeg har stadig ikke modtaget noget brev fra Yousee. Nu har jeg så skrevet igen til dem, så må vi håbe at der sker noget... Redigeret af JayKay - 19-Februar-2008 kl. 20:05 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu har jeg endelig fået mit brev fra yousee. Og har også sendt det afsted igen. Har bestilt den med harddisk. så nu krydser jeg fingre for at den kommer når den bliver lanceret. |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
||
så fik jeg også brevet ---- lige før deadline Jeg har også bestilt en med harddisk til 500.- Måske køber jeg også en uden hvis de får den til at køre bedre end min sagem81 |
|||
![]() |
|||
huztler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||
Hej Alle Har sendt brevet ind for lang tid siden, men har ikke hørt noget fra TDC.
Hvordan kan man vide om de har modtaget bestillingen, og hvornår kan man forvente at modtage boksen med Harddisk ? |
|||
![]() |
|||
Macbom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
![]() |
||
Jeg håber da du mener at du har sendt brevet til Yousee, ellers skal du ikke regne med noget svar overhovedet.
Tja, du kunne jo prøve at ringe til dem.
Engang før sommer. (2008 that is) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |