|
Bridge NAD 906 forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2015 kl. 22:09 |
Jeg har købt en gammel NAD 906 forstærker, men kan ikke finde manualen på nettet..
![]() Hvordan bridger jeg den ? Der er 6 kanaler, og jeg skal kun bruge 2 :-) Redigeret af JimmyS - 20-April-2015 kl. 22:10 |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Billedet er lidt utydeligt, men det ser ud til at bridging kontakten skal stå på ON, højttaleren skal forbindes til de to røde klemmer og inputsignalet skal tilsluttes til den øverste, venstre phonobøsning.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19662 |
Læs brugsanvisningen til 916 - det er det samme.
http://nadelectronics.com/products/home-theatre-amplifiers/916-Multi-Channel-Power-Amplifier Klaus |
|
![]() |
|
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
Ahh.. Det vidste jeg ikke den ligner jo denne ret præcist :-) Mange tak |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Her er et link til manualen til en 916 (den er bare 7-kanals), som fungerer på samme måde m.h.t. bridgemode.
http://nadelectronics.com/download.php?100423103608-NAD-916.pdf|916%20Multi%20Channel%20Power%20Amplifier%20-%20Seven%20Language%20Manual M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Damn....Klaus var hurtigere...
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Du har helt ret :-) |
|
![]() |
|
Tak for inputs :-) Det hjalp at få af vide at 906 er næsten den samme som 916.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |